Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Кметства
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Зам.председател
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Проекти на нормативни документи
Обществен съвет
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Кметове
Почетни граждани
Информация
Градска и общинска
транспортна схема
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Контакти
BG
English
Türkçe
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Съобщение
17 Май 2011
Споделяне
Във връзка с приключването на проект “Основен ремонт и оборудване на помещенията на “Домашен социален патронаж” и част от сграда на Дневен център “Надежда” в гр. Кърджали”, реализиран по договор № BG161PO001/1.1-01/2007/061 от 22.05.2009г., с финансовата помощ на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитиe, община Кърджали набира персонал за Домашен социален патронаж и Дневен център за възрастни хора с увреждания „Надежда” чрез Дирекция „Бюро по труда”. Желаещите да кандидатстват за обявените позиции трябва да са регистрирани в Дирекция „Бюро по труда” като безработни или като работещи, желаещи да сменят работното си място.
За информация се обръщайте към трудовите посредници в Дирекция „Бюро по труда”-Кърджали.
Прочитания: 2028 пъти
‹ Назад
2018-2023 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign