Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
П О К А Н А № 6
14 Февруари 2012
Споделяне
На основание чл.23, ал.4 от Закона за местното самоуправление и местната администрация
С В И К В А М
На 20.02.2012 г. /понеделник/ от 9.30 ч. в голямата зала на „Бизнес инкубатора” заседание при следния
Проект!
Д Н Е В Е Н Р Е Д:
1. Приемане на отчет за изпълнение на Програмата за управление и разпореждане с имоти общинска собственост за 2011 г.
2. Обсъждане и приемане на Програма за управление и разпореждане с имоти общинска собственост през 2012 г.
3. Приемане на отчет за изпълнение на Плана за приватизация за 2011 г. и отчет за осъществения следприватизационен контрол.
4. Приемане на План за приватизация за 2012 г.
5. Приемане на Програма за управление и разпореждане със земи от общинския поземлен фонд в Община Кърджали през 2012 г.
6. Обсъждане и приемане на уточнения годишен План и Отчет за изпълнението и приключване на Бюджета на Община Кърджали за 2011 г.
7. Обсъждане и приемане на Бюджета за 2012 г. на Община Кърджали.
8. Изменение и допълнение на Решение № 60/27.04.2010 г. на Общински съвет - Кърджали.
9. Даване на съгласие за осигуряване на допълнителен собствен финансов принос за проектно предложение по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.
10. Даване на съгласие за подписване на Запис на Заповед за авансово плащане по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010/033 „Мостът – кръстопът на култури”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.
11. Даване на съгласие за подписване на Запис на Заповед за авансово плащане по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-07/2010/017 „Подготовка на интегриран план за градско възстановяване и развитие град Кърджали”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007- 2013 г.
12. Даване на съгласие за участие на Община Кърджали, като партньор в проектно предложение, с което ще се кандидатства по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.
13. Изменение и допълнение в структурата на общинска администрация - гр.Кърджали.
14. Определяне размерите на основните месечни работни заплати и платения годишен отпуск на кметовете на населени места в Община Кърджали.
15. Определяне на представител на община Кърджали в Общото събрание на “Многопрофилна болница за активно лечение д-р Атанас Дафовски” АД, град Кърджали.
16. Отпускане на парични помощи за лечение на тежко болни лица.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ –
К Ъ Р Д Ж А Л И: …………………..
/Р. МУСТАФА/
Прочитания: 1828 пъти
‹ Назад
2018-2024 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign