Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Кметства
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Зам.председател
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Проекти на нормативни документи
Обществен съвет
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Кметове
Почетни граждани
Информация
Градска и общинска
транспортна схема
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Контакти
BG
English
Türkçe
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Общественият посредник Хакив Емин се отчете пред съветниците за 2012 година
30 Януари 2013
Споделяне
Общественият посредник /омбудсман/ на община Кърджали Хакив Емин днес отчете дейността си за 2012 година пред общинските съветници на редовното заседание на Общинския съвет. По думите му институцията Обществен посредник е придобила за четири години голяма популярност в Община Кърджали и в съседните й общини.
Като една от причините за това Емин посочи, че дейността му „бе изцяло деполитизирана. Не се допускаше вмешателство на политическите сили в работата на институцията. Нямаше дискриминиране на жалбоподатели на основата на политическа, етническа или религиозна принадлежност.” „Старая се в работата ми да липсва каквато и да е дискриминация в отношенията ми с гражданите. Осигурявам равни възможности на гражданите да защитят правата и законните си интереси, независимо от техния пол, раса, националност, етническа принадлежност, социален произход, възраст, политически пристрастия и религиозни вярвания”, каза в отчета си хакив Емин.
Той цитира данни, според които в периода януари 2012 – декември 2012 г. в офиса на Oбществения посредник са приети, изслушани и консултирани 361 граждани за решаване на лични и обществени проблеми, породени от действия или бездействия на общински или държавни институции.
Постъпили са 109 писмени жалби и сигнали и са проведени срещи –разговори и са консултирани устно 252 души с проблеми и оплаквания. По всеки един от казусите е извършена проверка и със съдействието на Общинска администрация са дадени отговори, препоръки и консултации на гражданите.
Поставените от гражданите проблеми и въпроси Хакив Емин раздели в 5 направления, свързани с изясняване собствеността на гражданите; Пропуски и недоволство от административното обслужване; Спазване на обществения ред и сигурността на гражданите; Проблеми в областта на социалните дейности; Образование, култура и обществени услуги.
Най-голям брой писмени жалби са постъпили по проблеми със собствеността на гражданите, проблемите по ТСУ и благоустройството на населените места и спорове за граници на имоти.
Прочитания: 1597 пъти
‹ Назад
2018-2023 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign