Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Програма за управление 2023-27
Отчети
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
З А П О В Е Д
22 Август 2014
Споделяне
Община Кърджали
ЗАПОВЕД № 731
гр. Кърджали, 06.08.2014 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл. 59 от Административно процесуалния кодекс, чл. 16 от Наредбата за условията и реда за придобиване, управление и разпореждане със земи от общинския поземлен фонд на Община Кърджали, в изпълнение на Решение № 168 от 15.07.2014 г. на Общински съвет Кърджали
З А П О В Я Д В А М:
Да се проведе публичен търг с тайно наддаване на 04.09.2014 г. в Община Кърджали, стая № 409, бул. „България” № 41, гр. Кърджали, за продажба на земя от ОПФ на Община Кърджали, както следва:
1. Поземлен имот с идентификатор 40909.21.25 по Кадастралната карта на гр. Кърджали, с площ 10,618 дка, трайно предназначение на територията: земеделска, с начин та трайно ползване: нива, с първоначална тръжна цена 41 700 лв.
Начало на търга 9,30 часа.
Върху достигнатата на търга продажна цена не се начислява ДДС.
Депозит за участие в търга в размер на 30% от първоначалната тръжна цена за всеки имот да се внесе до деня, предхождащ датата на провеждане на търга по сметка, посочена в тръжната документация.
Тръжна документация да се закупува всеки работен ден /до 17,00 часа/, до деня предхождащ провеждането на търга в стая 501, ет. V в сградата на Общинска администрация гр. Кърджали срещу такса от 50 лева , платима на касата на общината в Информационен център – ет.1.
Цената на имота се заплаща в левове, еднократно при сключване на договора за покупко-продажба.
Оглед на имота може да се извършва всеки работен ден до деня, предхождащ провеждането на търга, в присъствието на служител на Община Кърджали, след представяне на квитанция за закупена тръжна документация и предварително съгласуване с общинска администрация.
При неявяване на кандидати повторни търгове да се проведат на 11.09.2014 г., 18.09.2014 г., 25.09.2014 г. и 02.10.2014 г. на същото място, по същото време и при същите условия.
Допълнителна информация може да бъде получена в стая 501, на V етаж в сградата на Общинска администрация Кърджали и на тел. 0361/67 360.
Контрола по изпълнение на настоящата заповед възлагам на инж. Юсеин Ахмед – зам. кмет „Общинска собственост и икономическо развитие” на Община Кърджали.
КМЕТ НА ОБЩИНА
К Ъ Р Д Ж А Л И : инж. ХАСАН АЗИС
Прочитания: 1555 пъти
‹ Назад
2018-2025 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign