Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Програма за управление 2023-27
Отчети
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
ОБЯВА
27 Март 2015
Споделяне
ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ е партньор на Агенцията за социално подпомагане при реализирането на проект “Нови възможности за грижа” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”2014-2020г., бюджетна линия 2014BG05М9ОР001-2.2015.001”Нови алтернативи”.
Целта на проекта е намаляване на риска от зависимост от институционален тип грижа и подобряване качеството на живот на хора с увреждания и възрастни болни лица, както и преодоляване на последиците от социалното изключване и бедността.
Целеви групи са:
• Хора с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване;
• Хора над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване;
• Самотно живеещи тежко болни лица;
• Семейства на деца с увреждания.
Чрез дейностите по проект “Нови възможности за грижа” ще се подобри достъпът не само до основни социални, но и до здравни услуги и ще се постигне независимост и социална интеграция на хората с увреждания и възрастните хора. Чрез предоставяне на интегрирани социални и здравни услуги ще се гарантира по-добро качество на живот, независимост и достойнство на потребителите.
Услугата „Личен асистент” ще продължи да се предоставя в национален мащаб на принципа „индивидуален бюджет” и по този начин надгражда операция „Алтернативи”, като осигурява непрекъсваемост на предоставяне на услугата на уязвимите групи.
Продължителността на проект “Нови възможности за грижа” е 13 месеца, като дейностите следва да приключат до м.април 2016г.
В Проекта не могат да бъдат включени лица, които:
- са настанени в специализирани институции за предоставяне на социални и здравни услуги;
- ползват услугите „Личен асистент”, „Социален асистент” или „Домашен помощник” по национални програми или по програми, финансирани от други източници и по друг ред към момента на кандидатстването им.
Включването на лица в проект “Нови възможности за грижа”, които не могат да се самообслужват сами, в настоящия проект се реализира на два етапа:
І-ви етап: Документи се подават от 27.03.2015г. до 09.04. 2015 г.;
ІІ-ри етап: Документи се подават от 22.06.2015г. до 10.07.2015 г.
За участие в първи етап ще се приемат заявления от желаещите да ползват социална услуга “Личен асистент” и от желаещите да работят като лични асистенти по проект “ Нови възможности за грижа” в периода от 27.03.2015г. до 09.04. 2015 г. всеки работен ден в стая 113 на община Кърджали.
За ползване на социална услуга „Личен асистент” по проекта могат да кандидатстват:
• Хора с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване;
• Хора над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване;
• Самотно живеещи тежко болни лица;
• Семейства на деца с увреждания.
Необходимите документи при кандидатстване за ползване на социална услуга „Личен асистент”:
• заявление по образец – получава се от служител на Община Кърджали в стая 113;
• документ за самоличност (копие); за дете - удостоверение за раждане (копие);
• документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка);
• експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие);
• медицински протокол на ЛКК (копие);
• други медицински документи - актуална епикриза и др. (копие);
• удостоверение за настойничество/попечителство (копие).
За лични асистенти по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст или лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст по реда на чл.68 от Кодекса за социално осигуряване и са:
• безработни лица;
• трудово заети лица: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
• неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране – в трудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд.
Необходимите документи при кандидатстване за длъжността „личен асистент”:
• заявление по образец – получава се от служител на Община Кърджали в стая 113;
• документ за самоличност (копие);
• автобиография;
• документи за придобитата образователна степен и съотносима за длъжността „личен асистент” квалификация;
• служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
• служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);
• пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);
• копие от удостоверение за преминато обучение по операция „Алтернативи” по ОПРЧР 2007 – 2013 г.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”2014-2015г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ
бул.”БЪЛГАРИЯ”41
стая 113, първи етаж
тел.0361-67-387
Прочитания: 2083 пъти
‹ Назад
2018-2025 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign