Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Програма за управление 2023-27
Отчети
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Прессъобщение
02 Юни 2015
Споделяне
На 22.07.2014 г. Община Кърджали стартира изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М 13-22-15/22.07.2014 г. проект „Общинска администрация Кърджали – професионална, ефективна и ефикасна”, който се финансира по приоритетна ос ІІ„Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” на Оперативна програма „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14. Общата стойност на договора е 130 324,48 лв., 100 % финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”.
Общата цел на проекта е повишаване на професионалните компетентности и мотивация на кметовете на кметства, кметските наместници и служителите в Общинска администрация – Кърджали.
Специфичните цели на проекта са:
• Повишаване на мотивацията, знанията и професионалната компетентност на 48 кмета на кметства и кметски наместници;
• Повишаване на професионалната компетентност на служителите с ръководни, експертни и технически функции в Общинска администрация – Кърджали;
• Повишаване на ефективността и ефикасността на работата на служителите в Общинска администрация – Кърджали със специфични групи граждани, включително неграмотни и малограмотни и от малцинствени групи.
Целевата група на проекта обхваща 148 служители на Общинска администрация –
Кърджали и кметствата в община Кърджали, а именно:
• 48 кметове на кметства и кметски наместници;
• 100 служители, заемащи ръководни, експертни и технически длъжности в Общинска администрация – Кърджали;
Основните дейности чрез които се реализира проекта са участие на служители от общинска администрация в обучения организирани от Института по публична администрация, участие в изнесено мотивационно модулно обучение за кметовете на кметства и кметските наместници, участие в изнесено специализирано обучение в ключови компетентности: лична ефективност, делова етика на служителите от община Кърджали и работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и малограмотни и от малцинствени групи и дейности за информация и публичност.
През месец май 2015 г. стартира изпълнението на дейност 4 „Организиране и провеждане на изнесено мотивационно модулно обучение за кметовете на кметства и кметските наместници”.
За да се осигури нормалната дейност на кметствата в община Кърджали, участниците в изнесеното мотивационно модулно обучение бяха разделени на 2 равностойно по брой групи.
Обучението се проведе в гр. Бургас в периода:
• 13.05.2015 г. – 15.05.2015 г.
• 27.05.2015 г. – 29.05.2015 г.
Обучението включваше интерактивни методи и техники на провеждане, съобразени с принципите на неформалното учене, групови дискусии, казуси, практически задачи и ролеви игри.
В резултат на проведеното обучение бяха обучени 48 кметове на кметства и кметски наместници. Обучението по темите
1. Работа в екип и екипна ефективност;
2. Мотивация и лидерство;
3. Предотвратяване и решаване на конфликти.
ще допринесе за повишаване на мотивацията, знанията и професионалната компетентност на обучените кметове на кметства и кметските наместници и повишаване на
ефективността и ефикасността на работата в екип и преодоляването и справянето с конфликти.
Обучението бе организирано и проведено от „РААБЕ България” ООД. На участниците в обучението бяха връчени сертификати.
Проектът се реализира в рамките на 12 месеца и ще приключи на 22.07.2015 г.
Проектът „Общинска администрация – Кърджали, професионална, ефективна и ефикасна” се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Още снимки
Прочитания: 1743 пъти
‹ Назад
2018-2025 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign