Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Програма за управление 2023-27
Отчети
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Обява
20 Ноември 2015
Споделяне
Община Кърджали обявява конкурс за длъжността здравен медиатор съгласно чл.91 от Кодекса на труда.
1.1. Място и характер на работата:
- гр.Кърджали, ул.”Марица”7 – кабинет „СИНДИ”
- Посредничи в процеса на осигуряване на достъп до здравни и социални услуги на представители на уязвими малцинствени групи в гр.Кърджали и околните села и работи за подобряване на техния здравен и социален статус.
1.2.Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – средно;
- Да познава българското законодателство в областта на здравеопазването и социалната сфера и политиката на РБългария в тези области;
- Да познава здравните и социални проблеми на общността;
- Да притежава организационни умения, умения за работа в екип, адаптивност, комуникативност, чувство за отговорност, социална ангажираност, отговорност и отзивчивост към проблемите на хората, обективност на преценката, убедителност при водене на дискусии, способност да работи добре под напрежение;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Да владее езика на общността, с която ще работи;
- Да притежава компютърна грамотност.
1.3.Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът да се проведе на два етапа:
I етап: провеждане на конкурс по документи;
II етап: провеждане на събеседване с кандидатите, одобрени на I етап.
1.4.За участие в конкурса се представят следните документи:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност (копие);
- Документ за трудов стаж (копие) – трудова, служебна /осигурителна книжка/;
- Професионална автобиография;
- Документ за завършено средно образование (копие);
- Декларация от лицето, че е дееспособно лице и не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност/свободна форма/;
- Декларация, че следващата една година ще работи като здравен медиатор /свободна форма/;
- Мотиви за желанието на кандидата да заеме длъжността здравен медиатор и какво ще допринесе за нейното развитие в бъдеще – до 2 стр.
1.5.Място и срок за подаване на документите:
Адрес: Община Кърджали, бул. България № 41, Информационен център, ет.І на
Срок: от 20.11.2015г. до 20.01.2016г. включително.
Допълнителна информация, заявление и длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя в Община Кърджали, стая 113, етаж 1, тел: 0361/67387 – В.Григорова.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на Информационното табло в сградата на Общинска администрация и в електронната
страница на Община Кърджали.
Прочитания: 1943 пъти
‹ Назад
2018-2025 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign