Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Програма за управление 2023-27
Отчети
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
О Б Я В А
15 Март 2017
Споделяне
О Б Я В А
Община Кърджали, в качеството си на бенефициент по ОП „Развитие на човешките ресурси“, Процедурата: BG05M9OP001-2.002 „Независим живот“, Проект „Грижа за независим живот, Договор № BG05M9OP001-2.002-0274-C001 обявява
ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ
ЗА СЛЕДНАТА ДЛЪЖНОСТ
1. СПЕЦИАЛИСТ „ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ” В ЦЕНТЪР ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПОЧАСОВИ УСЛУГИ В ОБЩНОСТТА И ДОМАШНА СРЕДА - 1 лице – сключен срочен трудов договор по КТ на 8 часов работен ден. Срок на договора – до 28.02.2018 г
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:
1. ЗА СПЕЦИАЛИСТ „ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ” В ЦЕНТЪР ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПОЧАСОВИ УСЛУГИ В ОБЩНОСТТА И ДОМАШНА СРЕДА
- висше образование – степен бакалавър в професионално направление от област хуманитарни и социални науки;
- професионален опит – не е необходим
- спокоен, уравновесен тип личност
- професионална дисциплина и отговорност
Необходими документи:
• Заявление до Кмета на Община Кърджали
• Документ за самоличност /за справка/
• Автобиография
• Копие от диплома за завършено образование;
• Други (по усмотрение на кандидата)
Документи за заемане на длъжностите се подават в срок от 15.03.2017 г. до 29.03.2017 г. (вкл). включително от 09:00 часа до 16:30 часа на адрес: гр. Кърджали, ул. „Отец Паисий” 12, сграда на Бизнесинкубатор, етаж 2, офис 9 .Телефон за информация: 0361 21653
ВАЖНО: ВСИЧКИ ОДОБРЕНИ КАНДИДАТИ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЯТ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
1. СВИДЕТЕЛСТВО ЗА СЪДИМОСТ;
2. КАРТА ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕД.
проект BG05M9OP001-2.002-0274 „Грижа за независим живот”
Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0274-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
Прочитания: 1287 пъти
‹ Назад
2018-2025 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign