Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Кметства
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
П О К А Н А № 7
06 Юли 2017
Споделяне
П О К А Н А
№ 7
На основание чл. 23, ал. 4 от Закона за местното самоуправление и местната администрация
С В И К В А М
На 17.07.2017 г. /понеделник/ от 10.00 ч. в голямата зала на „Бизнес инкубатора” заседание при следния
Проект!
Д Н Е В Е Н Р Е Д:
1. Отчет за изпълнение на решенията на Общинския съвет за първото полугодие на 2017 г.
2. Изменение и допълнение на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на Община Кърджали.
3. Изменение и допълнение на Наредбата за условията и реда за придобиване, управление и разпореждане със земите от общинския поземлен фонд на Община Кърджали.
4. Изменение и допълнение на Програмата за управление и разпореждане с имоти общинска собственост за 2017 г.
5. Допълнение на Програмата за управление и разпореждане със земи от общинския поземлен фонд на Община Кърджали за 2017 г.
6. Даване на съгласие за продажба на имоти - частна общинска собственост, включени в Програмата за управление и разпореждане с имоти - общинска собственост за 2017 г., определяне на пазарните оценки и начина на продажба на имотите.
7. Даване съгласие за продажба на застроен поземлен имот, находящ се в гр.Кърджали с идентификатор 40909.27.114 на собственика на законно построените в него сграда-помпена станция с идентификатор 40909.27.114.1 и обслужващ трафопост с идентификатор 40909.27.114.2 – „АКВА ТИМ БГ” ЕООД гр. Кърджали и определяне на пазарна цена на имота.
8. Даване на съгласие за учредяване възмездно право на пристрояване-допълващо застрояване по одобрен архитектурен проект на Февзи Хасан Осман в общински застроен УПИ ХІІ-106, кв.21 по ПУП на с.Глухар, Община Кърджали и определяне на пазарна цена за учредяване право на строеж.
9. Даване на съгласие за продажба на общински жилища по административен ред на наематели и определяне на пазарните оценки.
10. Съгласие за учредяване безвъзмездно право на ползване върху Детска железница, находяща се в парк „Простор” гр.Кърджали на Общинско дружество „Озеленяване, чистота и благоустройство” ЕООД – гр.Кърджали.
11. Даване на съгласие за откриване на процедура за избор на оператор за възлагане стопанисването, поддръжката и експлоатацията на язовири и водоеми – публична общинска собственост.
12. Упълномощаване на представител на Община Кърджали в Общото събрание на “В и К” ООД гр. Кърджали.
13. Упълномощаване на представител на Община Кърджали в Общото събрание на “ДКЦ №1” ООД гр. Кърджали.
14. Упълномощаване на представител на Община Кърджали в Общото събрание на акционерите на Многопрофилна болница за активно лечение “Д-р Атанас Дафовски” АД гр. Кърджали.
15. Издаване на разрешително за ползване на воден обект.
16. Определяне на срок за предоставяне на услугата „Социални жилища” и наемна цена за социалните жилища, изградени по проекта „Изграждане на социални жилища в град Кърджали” от Инвестиционната програма на Община Кърджали, кандидатстващ за финансиране по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
17. Даване на съгласие за гарантиране на устойчивостта на проект „Изграждане на социални жилища в град Кърджали” от Инвестиционната програма на Община Кърджали, кандидатстващ за финансиране по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
18. Даване на съгласие за гарантиране на устойчивостта на проект ,,Ремонт и рехабилитации на улици и тротоари в град Кърджали” от Инвестиционната програма на Община Кърджали, кандидатстващ за финансиране по Приоритетна ос 1 ,,Устойчиво и интегрирано градско развитие” на ОП ,,Региони в растеж” 2014-2020 г.
19. Даване на съгласие за кандидатстване с проект по процедура BG16RFOP001-5.001 ,,Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца” по Приоритетна ос 5 ,,Регионална социална инфраструктура” на ОП ,,Региони в растеж” 2014-2020 г.
20. Даване на съгласие за кандидатстване на "Пазар на производителите – Кърджали" ЕАД с проектно предложение по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г., процедура на подбор на проекти BG16RFOP002-1.00.5 „Разработване на продуктови и производствени иновации“.
21. Даване на съгласие за кандидатстване на "Озеленяване, чистота и благоустройство" ЕООД с проектно предложение по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г., процедура на подбор на проекти BG16RFOP002-1.00.5 „Разработване на продуктови и производствени иновации“.
22. Оптимизиране на мрежата от детски заведения на територията на община Кърджали за учебната 2017/2018 г.
23. Предложение за актуализиране Списъка на защитени детски градини и на защитени училища на територията на община Кърджали за 2017/2018 учебна година.
24. Предложение за актуализиране Списъка на средищните детски градини и училища на територията на Община Кърджали за 2017/ 2018 учебна година.
25. Отпускане на парична помощ за лечение на тежко болно лице.
26. П И Т А Н И Я.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ –
К Ъ Р Д Ж А Л И: ................................
/Р. МУСТАФА/
Прочитания: 1793 пъти
‹ Назад
2018-2024 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign