ОБЯВА ЗА УДЪЛЖАВАНЕ НА СРОКА ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ НА УСЛУГИ В ДОМАШНА СРЕДА – „ЛИЧЕН АСИСТЕНТ” И „СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ”
Във връзка с Проект „Активно включване за по-добър живот, Договор № BG05M9OP001-2.005-0135-C01, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.005 „Активно включване“,Община Кърджали, в качеството си на бенефициент по ОП „Развитие на човешките ресурси” удължава срока за
ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ
ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ НА УСЛУГИ В ДОМАШНА СРЕДА – „ЛИЧЕН АСИСТЕНТ” И „СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ”
ЗАЯВЛЕНИЯ ЗА КАНДИДАТ ПОТРЕБИТЕЛИ могат да се подават в срок от 11.07.2017 г. до 14.07.2017 г. (вкл). от 09:00 часа до 16:30 часа на адрес: Общинска администрация Кърджали, бул. „България” 41, ет.1, стая №107
Телефон за информация: 0361 67 386
Целева група:
- Хора с увреждания, в т.ч. и деца с ограничения или невъзможност за самообслужване;
- Деца и възрастни в риск;
Необходими документи:
- Заявление (по образец)
- документ за самоличност (за справка); за дете - удостоверение за раждане (копие);
- документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка);
- експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие);
- медицински протокол на ЛКК (копие);
- други медицински документи - актуална епикриза и др. (копие);
- удостоверение за настойничество/попечителство (копие);
- Заповед/съдебно решение за настаняване на дете в семейство на близки или роднини или приемно семейство по чл.26 от Закона за закрила на детето (копие);
- други документи (по усмотрение на кандидат-потребителя)
В рамките на проекта ще се извърши оценка на потребностите на подалите заявления лица с увреждания, въз основа на която ще се формира индивидуален бюджет за ползване на услугата и ще се извърши подбор на най–нуждаещите се потребители.
Крайните резултати за класиране на потребители ще се обяват на сайта на общината www.kardjali.bg и таблото в сградата на Община Кърджали