ОБЯВА ЗА УДЪЛЖАВАНЕ НА СРОКА ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ: ЛИЧЕН АСИСТЕНТ И СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ
Във връзка с Проект„Активно включване за по-добър живот”, Договор № BG05M9OP001-2.005-0135-C01, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.005 „Активно включване“,Община Кърджали, в качеството си на бенефициент по ОП „Развитие на човешките ресурси”
УДЪЛЖАВА СРОКА ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ
ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ
1.„ЛИЧЕН АСИСТЕНТ”;
2. „СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ”;
ЗАЯВЛЕНИЯ НА ЛИЦАТА, КОИТО ЖЕЛАЯТ ДА БЪДАТ ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ и СОЦИАЛНИ АСИСТЕНТИ се подават в срок от 11.07.2017 г. до 14.07.2017 г. (вкл). от 09:00 часа до 16:30 часа на адрес: Общинска администрация, бул. „България” 41, етаж 1, стая №107
Телефон за информация: 0361 67 386
Необходими документи:
- Заявление (по образец);
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография (по образец);
- Копие от диплома за завършено образование;
- Копие от удостоверение / сертификат за преминато обучение при наличие на такова по предишни програми или проекти;
- Декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни (по образец);
- Декларация за съдимост и здравословно състояние ( по образец);
- Други (по усмотрение на кандидата);
Изисквания за заемане на длъжността личен асистент
Лични асистенти могат да бъдат лица, които:
- Са пълнолетни български граждани;
- Не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
- Не са осъждани;
- Имат минимум начално или основно образование;
- За лични асистенти по проекта могат да кандидатстват безработни лица в трудоспособна възраст или лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст по реда на чл. 68 от Кодекса за социално осигуряване или на професионална пенсия за ранно пенсиониране.
Описание на длъжността:
Осъществяват полагането на постоянни грижи за лица (деца или възрастни с трайно увреждане, или невъзможност за самообслужване), оказване на помощ при общуване и поддържане на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; административни услуги; съдействие при осигуряване на транспортно обслужване; битови услуги – пазаруване, плащане на сметки и др.; организиране и осъществяване на ежедневни дейности, осигуряващи личната хигиена и задоволяване на нуждите на потребителя.
Изисквания за заемане на длъжността социален асистент
Социални асистенти могат да бъдат лица, които:
1. Са пълнолетни български граждани;
2. Не са поставени под пълно или ограничено запрещение;
3. Не са осъждани;
4. Имат минимум основно образование;
5. За социални асистенти по проекта могат да кандидатстват безработни лица в трудоспособна възраст или лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст по реда на чл. 68 от Кодекса за социално осигуряване или на професионална пенсия за ранно пенсиониране.
Описание на длъжността:
Осъществяват полагането на постоянни грижи за лица (деца или възрастни с трайно увреждане, или невъзможност за самообслужване), оказване на помощ при общуване и поддържане на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; административни услуги; придружаване до работно място, училище или обучение; помощ при подготовка на домашни задачи, когато потребителят е ученик и др.
Един асистент може да работи с 2 или повече потребители на услугата по настоящия проект, но в различно време.
Подборът се провежда от комисия, определена със заповед на Кмета на Община Кърджали и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
Провеждането на подбора протича в два етапа:
- Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания;
- Събеседване
Вид на договора – с определен срок
Работно време: непълно
ВАЖНО: ВСИЧКИ ОДОБРЕНИ КАНДИДАТИ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЯТ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
1. СВИДЕТЕЛСТВО ЗА СЪДИМОСТ;
2. КАРТА ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕД;