МЕНЮ
НОВИНИ
УСЛУГИ
ЕЛЕКТРОННИ УСЛУГИ
ФОРМУЛЯРИ
НОРМАТИВНИ ДОКУМЕНТИ
ПУБЛИЧНИ РЕГИСТРИ
ПЛАНОВЕ И ПРОГРАМИ
СТРАТЕГИИ
ОТЧЕТИ
БЮДЖЕТ И ФИНАНСИ
ЗЕМЕДЕЛИЕ
ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
Декларации за конфликт
      на интереси

Бюлетини на Община
      Кърджали

Културен календар 2017
Спортен календар 2017
Телефонен указател
Работно време
Банкови сметки
Побратимени градове
Полезни връзки
6600, гр. Кърджали,
бул. "България", №41
Община Кърджали

Горещ телефон:
(0361) 6-73-19
кмет: (0361) 6-73-02
факс: (0361) 6-29-68
municipality@kardjali.bg
mayor@kardjali.bg

Общински съвет телефони:
(0361)6-74-01
(0361)6-74-02
факс: (0361) 6-15-39
obstinski_savet_kj@mail.bg


Page Rank
eXTReMe Tracker
Посл. актуализация:
15 Декември 2017
Site ver. 3.0


  НОВИНИ

[12 Октомври 2017]

Община Кърджали е с ново ръководство в Деня на българската община – 12 октомври


[Още снимки]

От днес /до края на работния ден/ Община Кърджали е с ново ръководство като управлението й поеха 14 ученици от 4 училища в града, включени в инициативата“Мениджър за един ден”, която се, организира от JA Bulgaria. Това са Езиковата гимназия „Христо Ботев”, П.Р Славейков”, СУ „Отец Паисий” и ПГ по икономика „Алеко Константинов”.
На специална церемония кметският стол на кмета инж. Хасан Азис бе зает от Александър Нучев от СУ „Отец Паисий”, който е председател на Детския и младежки парламент към ОДК в Кърджали, а негови заместници станаха Симона Иванова, Любов Стойчева, Мартин Каралчев, Ивелина Филипова , които ще управляват ресорите „Местни приходи”, „Хуматнитарни дейности”, „Общинска собственост и икономическо развитие” и „Строителство и териториално развитие”. Те и останалите 9 „общински експерти” бяха разпределени по дирекциите и отделите на общинската администрация, изявявайки желанието да се запознаят с реалната работа на институцията в рамките на работния ден.
„Местната власт се явява най-близко до хората, тя познава най-добре техните проблеми и за това се оказва в последните години, че местната власт е най-устойчивата и припозната от гражданите. Затова в основата на развитието и визията на една община се явява общинската администрация и кмета, екипа му и общинските съветници”, каза кметът инж. Хасан Азис в обръщението си към младите „мениджъри”.
Той ги запозна с работата на общинската администрация, с отговорността, която те поемат пред гражданите на Кърджали, с грижите, които трябва да полагат за благоустрояването на общината, за развитието на културата, образованието, спорта, социалната инфраструктура, с проектната готовност, която трябва да има общината за усвояването на финансови средства по европейски и национални програми.
В края на церемонията и преди всеки от мениджърите да се заеме със задачите си за деня, кметът инж. Хасан Азис им връчи сертификати за участие в инициативата “Мениджър за един ден”.
Последва и първата работна среща на новия „кмет” Александър Нучев с кметове на населени места от общината, които поставиха проблеми свързани с осигуряване на дърва за отопление, асфалтиране на улици, В и К проблеми и др.
Стана ясно, че 35 ученици са кандидатствали за участие по обявените позиции с много силна мотивировка и желание да се запознаят с реалната работа на общинска администрация, като одобрени са 14 кандидатури.
Целта на инициативата е да даде начало на кариерната реализация на ученици и студенти на възраст между 16 и 23 години. Утвърдени мениджъри от всички сфери на бизнеса и обществения живот помагат на младежите „Мениджър за един ден“ е в пълен синхрон с политиката на Европейския съюз образованието да бъде с практическа насоченост.
16-то издание на инициативата се провежда под надслов „Вдъхнови бъдещето“.



Новината е посетена: 426 пъти

ТЪРСЕНЕ

kardjali.bg

АНКЕТИ


[ Резултати ]

ФОТОГАЛЕРИЯ

Оперативна програма Околна среда 2007-2013г.

Проект „Интегриран воден проект за Кърджали: изграждане на ПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на водоснабдителната и канализационна мрежа”






Плащане на данъци


Пази гората от пожари


 
© 2004-2017, Municipality of Kardjali. All Rights Reserved. Web design
 
Хотел Главатарски хан Вили Болярка