Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Предстои изграждане на модерен информационен център за административно обслужване в Община Кърджали.
26 Април 2007
Споделяне
В рамките на един месец кметът на община Кърджали трябва да предприеме необходимите действия чрез Областният управител на Област Кърджали до Министъра на МРРБ за вземане на решение от МС за учредяване на безвъзмездно право на пристрояване допълнителна пристройка към източната фасада на сградата на Общинска администрация Кърджали.Това решиха днес на редовно заседание общинските съветници в Кърджали.
Процедурата по преобразуване на собствеността на терена за пристрояване на сградата и осъществяването на идейния проект за изграждане на информационен център за административно обслужване стартира през 2004 година. Всички етапи към днешна дата са преминати успешно, има изготвен проект и финансова обосновка за планираните средства. Положително становище за учредяване безвъзмездно право на изграждане на допълнителната пристройка дадоха вече областният управител и МРРБ. Остава по него да се произнесе и Министерски съвет.
Изграждането на модерен информационен център за административно обслужване в община Кърджали е в съотвествие с разработената и внедрена Система за управление на качеството, съгласно изискванията на БДС EN ISO 9001:2000. С реализирането на проекта ще се подобри качеството на административните услуги на населението и юридическите лица, ще се постигне по-голяма ефективност,ефикастност и прозрачност в управлението на общинската собственост и местната политика .
Изготвеният проект за информационен център предвижда сериозни инвестиции за преустроиство на съществуващата сграда.Допълнителната пристройка ще бъде на един етаж с разгърната застроена площ от 334 квадратни метра. В нея ще са разположени информационен център с приемна зала, работно помещение с десет работни места,салон за изчакване,заседателна зала със сто места, атриум, гардеробно помещение и входно антре.
Прочитания: 2187 пъти
‹ Назад
2018-2024 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign