О Б Я В А
за удължаване на срока за прием на документи за подбор на персонал за предоставяне на подкрепящи социални услуги в общността, лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения да създадат или да възстановят умения за самостоятелен живот и пълноценно включване в общността, според конкретните им възможности
Във връзка с проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“ ,Административен договор за предоставяне на безвъзмезднафинансовапомощ№ BG05M9OP001-2.062-0009-C01 който, се осъществява с финансовапомощ на Оперативна програма „Развитие на човешкитересурси” 2014-2020 г. по Процедура за предоставяне на безвъзмезднафинансовапомощ:BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“, Община Кърджали, в качеството си на бенефициент по ОП „Развитие на човешките ресурси” удължава срока за
ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ
за подбор на персонал за предоставяне на подкрепящи социални услуги в общността, лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения да създадат или да възстановят умения за самостоятелен живот и пълноценно включване в общността, според конкретните им възможности, за следните длъжности:
- УПРАВИТЕЛ - 1 бр.
- СОЦИАЛЕН РАБОТНИК - 2 бр.
- МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ – 2 бр.
- РЕХАБИЛИТАТОР –2 бр.
- ПСИХОЛОГ – 2 бр.
- ТРУДОТЕРАПЕВТ - 1 бр.
- АРТТЕРАПЕВТ – 1 бр.
- ЛОГОПЕД– 1 бр.
- КОНСУЛТАНТ – ЮРИДИЧЕСКА ПОДКРЕПА- 1 бр.
- ХИГИЕНИСТ 1 бр.
- ШОФЬОР– 1 бр.
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:
- УПРАВИТЕЛ - 1 щатна бройка
Образователно квалификационна степен: висше-бакалавър;
Област на образованието: хуманитарни науки; социални, стопански и правни науки; педагогически науки и здравеопазване;
Професионален опит(продължителност и вид): не се изисква;
Допълнителна квалификация: компютърна грамотност, минимално: Microsoft Office, Internet;
Предимство: доказан административен опит.
Описание на длъжността: Ръководи, организира, координира и контролира цялостната дейност на социалната услуга; отговаря за спазване законосъобразността и целесъобразността на извършваните в услугата дейности и разходи; контролира и разпределя работата на служителите, изготвя и утвърждава месечни работни графици и отчетна таблица за явяване и неявяване на работа за съответния месец; отговаря за предоставяне на социалната услуга с качество, отговарящи на критериите и стандартите за социални услуги; следи за правилното водене на задължителната документация от служители; извършва вътрешен контрол на документацията; осигурява индивидуална подкрепа на потребителите и техните семейства, в съответствие с потребностите при ползването на услугата; поддържа добро ниво на професионална компетентност на служителите и подходящ психологически климат за потребителите и персонала; създава условия за изграждане на отношения, основани на взаимно уважение и разбиране между потребителите и персонала и др. Изпълнява и други задачи според спецификата на длъжността.
- СОЦИАЛЕН РАБОТНИК - 2 щатни бройки
Образователно квалификационна степен: висше-бакалавър;
Област на образованието: хуманитарни науки; социални, стопански и правни науки; педагогически науки и здравеопазване;
Професионален опит(продължителност и вид): не се изисква;
Допълнителна квалификация: компютърна грамотност, минимално: Microsoft Office, Internet;
Предимство: доказан опит, свързан със социална работа.
Описание на длъжността: Организира, координира и контролира качеството на предоставяните услуги; идентифицира потребители на услугата и мотивира за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен; води регистри и лични досиета на потребителите, участва в мултидисциплинарния екип при изготвяне индивидуалните оценки на потребности и индивидуални планове на потребителите; изготвя задължителната документация-справки, отчети, доклади, графици за работа, и др. професионално консултиране на потребителите и техните близки, поддържа контакти със здравни, социални и др.институции по въпроси касаещи проблеми свързани с потребителите на услугата; извършва дейности по подготовка на самостоятелен живот и оказване на подкрепа; подпомага дейността на директора; информира и обсъжда състоянието на потребителите с техните семейства; участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в социалната услуга и др. Изпълнява и други задачи според спецификата на длъжността.
- Медицински специалисти – 2щатни бройки
Образователно квалификационна степен: професионален бакалавър или приравнена, бакалавър;
Област на образованието: здравеопазване;
Професионален опит(продължителност и вид): не се изисква;
Допълнителна квалификация: компютърна грамотност, минимално: Microsoft Office, Internet;
Предимство: опит в работа с деца с увреждания.
Описание на длъжността: Осигурява медицинска грижа, като отговаря за живота, здравето, психическия и емоционален комфорт на потребителите; води задължителната документация и отчетност; организира, ръководи, контролира и участва в осъществяване на социалното обслужване на потребителите, ползващи социалната услуга; наблюдава здравословното състояние на потребителите и оказва първа долекарска помощ съобразно компетенцията си; регистрира и изпълнява дадените от лекар назначения и извършени манипулации; осъществява постоянен контрол на здравословното състояние на потребителите; работи в екип с останалите служители за изготвяне на индивидуалните оценки на потребностите и индивидуалните планове за работа с потребителите; участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в социалната услуга; и др. Изпълнява и други задачи според спецификата на длъжността.
4. Рехабилитатор - 2 щатни бройки
- Образователно квалификационна степен: професионален бакалавър или приравнена, бакалавър;
- Област на образованието: здравеопазване;
- Професионално направление: „Рехабилитация“, „Физиотерапия“ „Кинезитерапия“, и др.;
- Професионален опит(продължителност и вид): не се изисква;
- Допълнителна квалификация: компютърна грамотност, минимално: Microsoft Office, Internet.
Описание на длъжността: организира и провежда медицинската рехабилитация, лечебната физкултура, според индивидулните потребности на потребителите на центъра; възстановяване и постигане на поставените цели към по-добро и нормалното развитие на лицата с увреждания; работи в екип с останалите служители за изготвяне на индивидуалните оценки на потребностите и индивидуалните планове за работа с потребителите; участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в социалната услуга; и др. Изпълнява и други задачи според спецификата на длъжността.
5. Психолог– 2щатни бройки
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър
- Специалност – „Психология”, „Клинична психология” или еквивалентна
- Добра компютърна грамотност;
- Психологическа нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността: Осъществява психологическа подкрепа и консултиране на потребителите и персонала; изследва процесите на поведение на потребителите и оценява възможностите им; изготвя индивидуалните планове на потребителите; подпомага процеса на адаптация и интеграция на потребителите чрез методи на индивидуалната работа; информира и обсъжда състоянието на потребителите с роднините и/или близките; идентифицира проблеми и помага за предотвратяването им;
Консултациите ще се извършват по домовете на потребителите.
6. ТРУДОТЕРАПЕВТ - 1 щатна бройка
- Образователно квалификационна степен: висше-бакалавър
- Област на образованието: педагогически, социални и хуманитарни науки, изкуства;
- Професионален опит(продължителност и вид): не се изисква
- Допълнителна квалификация: компютърна грамотност, минимално: Microsoft Office, Internet
- Предимство: опит в сходна работа
Описание на длъжността: работи за постигане на самостоятелност и улесняване участието на потребителите в обществения живот чрез придобиване и развитие на трудови навици и умения; организира оптимален режим на трудотерапия, съобразен с индивидуалните потребности на потребителя; провежда групови и индивидуални занимания, и трудотерапевтични дейности; работи в екип с останалите служители за изготвяне на индивидуалните оценки на потребностите и индивидуалните планове за работа с потребителите; участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в социалната услуга; и др. Изпълнява и други задачи според спецификата на длъжността.
7. АРТТЕРАПЕВТ – 1 щатна бройка
- Образователно квалификационна степен: висше-бакалавър
- Област на образованието: педагогически, социални и хуманитарни науки, изкуства;
- Професионален опит(продължителност и вид): не се изисква
- Допълнителна квалификация: компютърна грамотност, минимално: Microsoft Office, Internet
- Предимство: опит в сходна работа
Описание на длъжността: комуникира с потребителите и семействата, подпомага социално-трудовото адаптиране на потребителите. Дейността е насочена към изграждане на умения за: преодоляване на трудности в ежедневието; интегриране в обществото, като се използват оптимално наличните възможности на потребителите с акцент върху социалното възстановяване и придобиване на умения за самостоятелност. Необходимо да се редуват дейностите на видовете терапия по време на заниманията с цел да се изяви техният потенциал. Участие в разработването на индивидуални планове за грижа и развитие, в мултидисциплинарен екип, в преразглеждането на плана на всеки 6 месеца.
- ЛОГОПЕД - 1 щатна бройка
- Образователно квалификационна степен: висше-бакалавър специалност „Логопедия”;
- Област на образованието: педагогически, социални и хуманитарни науки;
- Професионален опит(продължителност и вид): не се изисква;
- Допълнителна квалификация: компютърна грамотност, минимално: Microsoft Office, Internet;
- Предимство: доказан опит.
Описание на длъжността: Извършва ефективна превенция, диагностика, терапия и консултации по отношение на комуникативните нарушения на децата с увреждания; провежда корекционно-възпитателната работа с децата/младежите, като работи индивидуално и групово с тях; осъществява дейности за развитие на обща и фина моторика; изготвя речева карта на всеки потребител от целевата група по проекта; работи с потребителите за преодоляване на физически смущения, които засягат човешкия говор и комуникация; осъществява програми за превенция на отпадането от училище и подпомага деца със специфични особености в усвояване на основните училищни проблеми; помага за преодоляване на специфични логопедични трудности при деца със сензорни, интелектуални, соматични проблеми; работи за възстановяване езиковите функции; прилага рехабилитационни терапии при говорни нарушения, сетивни и невралгични проблеми. Изпълнява и други задачи според спецификата на длъжността.Изпълнява и други задачи според спецификата на длъжността.
- КОНСУЛТАНТ – ЮРИДИЧЕСКА ПОДКРЕПА - 1 щатна бройка
- Образователно квалификационна степен: висше-магистър;
- Област на образованието: правни науки;
- Професионален опит(продължителност и вид): не се изисква;
- Допълнителна квалификация: компютърна грамотност, минимално: Microsoft Office, Internet.
Описание на длъжността: Оказва правна помощ и дава правни консултации, насочени към запознаване на потребителите и близките им с възможностите,които законодателят е предвидил във връзка с техните граждански,политически,икономически и социални права на хора с увреждания,както и по отношение на правата им за независимост,социална интеграция и участие в живота на общността,както и подпомага процеса на изготвяне и представяне на документи в различни институции, работи в екип с останалите служители; участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в социалната услуга; и др. Изпълнява и други задачи според спецификата на длъжността.
- ХИГИЕНИСТ - 1 щатна бройка
- Образователно квалификационна степен: основно, средно;
- Професионален опит: не се изисква.
Описание на длъжността: Поддържа хигиена в помещенията и дворните места; прави ежедневна дезинфекция, като приготвя разтворите под контрол на медицинския специалист; получава и зарежда с необходимите санитарно-хигиенни средства сервизните помещения и др. Изпълнява и други задачи според спецификата на длъжността.
- ШОФЬОР: – 1щатна бройка
Степен на образование – средно
- Квалификация – свидетелство за управление на МПС , категория В
- Да не е лишаван по съдебенред от правото да заемесъответнатадлъжност, да не е отнеманосвидетелството за правоуправление на автомобил
- Умение за работа в екип;
- Да е дееспособно лице;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Мотивация за работа в екип;
- Професионален опит – предимство;
- Опит в изпълнението на сходни проекти - предимство.
Описание на длъжността:Предиизлизане на пътизвършвапреглед на МПС, проверява, горивото, охладителнататечност, маслото, гумите, състоянието и работата на двигателя, скоростнатакутия, кормилното управление, осветлението, спирачките, работата на арматурното табло, наличността и състоянието на инструментите и принадлежностите.По време на път следи за нормалната работа на двигателя, механизмите на трансмисията и спазвабезопасността на движението.Презвреме на престоитепроверявасъстоянието на автомобила.Описва в пътния лист данните за извършенитекурсове.Отговаря за превозна персонала в услугата – ежедневен и при необходимост;Следи за състоянието и за изправността на предоставенатаму техника, инструменти и материали и се грижи за тяхното
автомобила.При възникналанеобходимост за ремонт, както и при аварийна ситуация информираръководителяна проекта.Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с изпълняванатадлъжност.
Специални изисквания за всички длъжности:
- Да няма наложено дисциплинарно наказание „Уволнение” по Кодекса на труда, освен ако уволнението не е отменено като незаконно по съответния ред;
- Да не е лишаван по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Добро психическо и физическо здраве и емоционална устойчивост.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
- Заявление до Кмета на Община Кърджали /образец/;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография /образец/;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Декларация за обработка на личните данни от кандидата /образец/;
- Документ удостоверяващтрудовия стаж (копие на трудова книжка);
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление, не е лишен от правото да заема длъжността, за която кандидатства, не страда от заболявания, които застрашават живота и здравето на потребителите /образец/;
ДОКУМЕНТИТЕЩЕ СЕ ПРИЕМАТдо08.07.2022г. от 09:00 часа до 16:30 часа на адрес: Общинска администрация, бул. „България” 41, етаж 6, стая №611.
Образците на изискуемите документи могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Кърджали -www.kardjali.bg.
Телефон за информация: 0361 67 389; 0361 67 385.
Провеждане на подбора на персонал - Всички длъжности ще се заемат след проведен подбор на два етапа – първи етап - допустимост по документи, втори етап – събеседване. Класирането ще се извърши от комисия сформирана със заповед на Кмета на общината.
Крайните резултати за класиране на персонал ще се обявят на сайта на общината www.kardjali.bgи на таблото в сградата на Община Кърджали
ВАЖНО: ВСИЧКИ ОДОБРЕНИ КАНДИДАТИ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЯТ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
- свидетелство за съдимост;
- медицинско за работа;
- банкова сметка;
- насочващо писмо за регистрираните лица в бюрото по труда.