ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ
На основание чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждането на конкурсите за държавни служители и във връзка със Заповед № 751/02.07.2018г. на Кмета на община Кърджали
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С И
За следните длъжности:
- Главен експерт в сектор "Бюджет, счетоводство и човешки ресурси"
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен бакалавър
Ранг за заемане на длъжността ІV младши
Професионален опит 2 г.
Допълнителни и специфични изисквания:
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Професионално направление: икономика;
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Осъществяване на постоянен и непрекъснат предварителен контрол за законосъобразност на поемането на задължения и извършването на разходи в общинска администрация. Извършва предварителен контрол при придобиване на активи/услуги, на командировките в страната и чужбина и изготвя необходимите документи след извършване на предварителния контрол.
Минимален размер на основната заплата: 600 лв.
- Главен експерт в дирекция "Местни приходи"
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен бакалавър
Ранг за заемане на длъжността ІV младши
Професионален опит 2 г.
Допълнителни и специфични изисквания:
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Професионално направление: икономика;
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Извършва дейности, свързани с административно обслужване на физически и юридически лица по закона за местните данъци и такси. Организира събирането на публични и обществени вземания. Има правомощия по орган на приходите, а в производствата по обезпечаване на данъчни задължения – на публичен изпълнител.
Минимален размер на основната заплата: 600 лв.
- Главен експерт в отдел "Стопанска дейност, управление и разпореждане с общински поземлен фонд"
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен бакалавър
Ранг за заемане на длъжността ІV младши
Професионален опит 2 г.
Допълнителни и специфични изисквания:
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Професионална област: Социални, стопански и правни науки;
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Осъществява ефективно управление и разпореждане на земите от общинския поземлен фонд с цел увеличаване на собствените приходи в общинския бюджет. Извършва дейности, свързани с предоставяне под наем и аренда, учредяване право на ползване и разпореждане със земи от общинския поземлен фонд. Предоставя административно обслужване на граждани, физически и юридически лица по въпроси свързани с общинския поземлен фонд и земеделието.
Минимален размер на основната заплата: 600 лв.
- Началник отдел „Архитектура и регистър на строителните обекти”
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен бакалавър
Ранг за заемане на длъжността ІІІ младши
Професионален опит 4 г.
Допълнителни и специфични изисквания:
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Професионално направление: Архитектура, строителство и геодезия;
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Извършва дейностите по планиране и контрол на комплексното изграждане на териториите в Общината. Организира приемането на проектни разработки на устройство на територията и извършване на експертиза по тях. Подготвя материали за сесии на Общински съвет, участва в работата на постоянните комисии. Подпомага изготвянето на тръжни документи по ЗОП за възлагане на проектиране. Организира работа за извършване технически услуги на гражданите.
Минимален размер на основната заплата: 680 лв.
- Началник отдел „Кадастър и регулация”
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен бакалавър
Ранг за заемане на длъжността ІІІ младши
Професионален опит 4 г.
Допълнителни и специфични изисквания:
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Професионално направление: Архитектура, строителство и геодезия;
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Организира и контролира изработването, ползването и поддържането на кадастрални планове, планове за регулация и застрояване. Подготвя материали за сесии на Общински съвет, участва в работата на постоянните комисии. Организира работа за извършване технически услуги на гражданите.
Минимален размер на основната заплата: 680 лв.
Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Интервю
Необходими документи за кандидатстване:
- Писмено заявление за участие в конкурс по образец;
- Декларация по образец, съгласно чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- Копия от документи за придобита образователно – квалификационна степен;
- Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Европейски формат на автобиография;
- Други документи за допълнителна квалификация и правоспособност които се изискват за длъжността.
Място и срок на за подаване на документи:
Община Кърджали
Адрес: бул. „България” №41, Информационен център
Лице за контакт: г-жа Айлин Ибрям, тел: 0361 6 73 09
Краен срока за подаване на документи: 16.07.2018 г.
Заявлението и декларацията по образец, както и длъжностната характеристика за конкурсната длъжност кандидатите могат да изтеглят от официалната интернет страница на община Кърджали, раздел „Конкурси“: www.kardjali.bg/?pid=2,6&type=9
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Контрол по изпълнението на заповедта, възлагам на г-н Сезгин Бекир – секретар на община Кърджали.
КМЕТ НА ОБЩИНА
К Ъ Р Д Ж А Л И:_______/П/_________
/инж. Х. АЗИС/