
ОБЯВА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ НА ДЛЪЖНОСТ „СОЦИАЛЕН РАБОТНИК” В ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНИ ИНТЕГРИРАНИ УСЛУГИ
Във връзка с изпълнение на проект „Активно включване за по-добър живот”, Договор № BG05M9OP001-2.005-0135-C01, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.005 „Активно включване“, Община Кърджали, в качеството си на бенефициент по ОП „Развитие на човешките ресурси” обявява
ПОДБОР ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СОЦИАЛЕН РАБОТНИК” В ЦЕНТЪР ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СОЦИАЛНИ И ИНТЕГРИРАНИ УСЛУГИ
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА СОЦИАЛЕН РАБОТНИК:
Социален работник – 1 лице, на 8 часов работен ден, до завършване на проектните дейности: 30.11.2018 г.
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър
- Специалност – „Социални дейности”, „Хуманитарни дейности”, „Педагогика”;
- Добра компютърна грамотност;
- Умения за работа в екип;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на проекти – предимство;
Описание на длъжността: Организиране и координиране дейността на Центъра; контрол на качеството на предоставяните услуги; идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен; проучване и анализ на индивидуалните потребности на потребителите от целевите групи и насочване към подходящите за тях услуги; изготвяне на индивидуални планове на потребителите; оказване на методическа подкрепа на служителите на Центъра; консултиране и даване на насоки и съвети на лица и семейства, потребители на предоставяните услуги в Центъра, относно социални или лични проблеми; организиране на индивидуални и групови консултации на потребители, ежедневна координация, подпомагане и техническа помощ на персонала на Центъра за предоставяне на социални и интегрирани услуги;
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
- Заявление до Кмета на Община Кърджали /образец/;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография /образец/;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Декларация за обработка на личните данни от кандидата /образец/;
- Документ удостоверяващ трудовия стаж (копие на трудова книжка);
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление, не е лишен от правото да заема длъжността, за която кандидатства, не страда от заболявания, които застрашават живота и здравето на потребителите /образец/;
ДОКУМЕНТИТЕ ОТ КАНДИДАТИТЕ ЗА СОЦИАЛЕН РАБОТНИК В ЦЕНТЪР ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СОЦИАЛНИ И ИНТЕГРИРАНИ УСЛУГИ ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ В ПЕРИОДА ОТ 01.08.2018 г. до 08.08.2018 г. (вкл). всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 часа на адрес: Общинска администрация, бул. „България” 41, етаж 1, стая №113
Телефон за допълнителна информация: 0361 67 387
Провеждане на подбора – Всяко постъпило заявление за участие в подбора, в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, сформирана със заповед на Кмета на Община Кърджали.
Начин на провеждане на подбора:
Първи етап: проверка на документи.
Втори етап: индивидуално събеседване с допуснатите кандидати.
Крайните резултати за класиране на длъжността „Социален работник” ще се обявят на информационното табло в сградата на общинска администрация.
ВАЖНО: ОДОБРЕНИЯТ КАНДИДАТ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВИ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНАТА ДЛЪЖНОСТ:
- СВИДЕТЕЛСТВО ЗА СЪДИМОСТ;
- КАРТА ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕД;