ОБЯВА
Община Кърджали, в качеството си на бенефициент по ОП „Развитие на човешките ресурси“, Процедура BG05M9OP001-2.010 „Развитие на социалното предприемачество“, Проект: Социално предприятие „Обществена пералня и услуги в дома”, Договор № BG05M9OP001-2.010-0348-C01 за БФП
ОБЯВЯВА
прием на документи за длъжността: Социален работник
по Проект: Социално предприятие „Обществена пералня и услуги в дома”, за изпълнение на Дейност 1: Психологическо подпомагане и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост.
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
Социален работник – 1 лице.
Срок за работа в рамките на проекта – 2 м. на 4 часов работен ден
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър;
- Специалност – „Социални дейности”, „Хуманитарни дейности”, „Педагогика”;
- Добра компютърна грамотност;
- Умения за работа в екип;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на проекти – предимство.
Описание на длъжността: Организиране, провеждане на срещи, анкетиране, и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост за преодоляване на социалното им изключване и бедност; организиране и провеждане на мотивационни обучения с цел стимулиране и насочване на лицата от целевата група за придобиване на умения за активно поведение на пазара на труда или адаптиране към условията на вече заето работно място; усвояване на умения за подготовка на документи за кандидатстване за работа, за ефективно използване на различни източници на информация за свободни работни места и успешно представяне пред работодател, използване на позитивното влияние на групата - повишаване на активността за търсене на работа, сътрудничество, подпомагане, насърчаване и социална интеграция; изготвяне на оценка на потребностите на кандидат-потребители; осъществяване контрол на качеството на предоставяната услуга „Домашен помощник”;
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
- Заявление до Кмета на Община Кърджали /образец/;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография /CV;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Декларация за обработка на личните данни от кандидата /образец/;
- Документ удостоверяващ трудовия стаж (копие на трудова книжка);
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление, не е лишен от правото да заема длъжността, за която кандидатства, не страда от заболявания, които застрашават живота и здравето на потребителите /образец/.
ДОКУМЕНТИТЕ ОТ КАНДИДАТИТЕ ЗА СОЦИАЛЕН РАБОТНИК ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ В ПЕРИОДА ОТ 15.05.2019 г. до 27.05.2019 г. (вкл). всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 часа на адрес: Общинска администрация, бул. „България” 41, етаж 1, стая №113
Телефон за допълнителна информация: 0361 67 386 и 0361 67 387
Провеждане на подбора – Вакантната длъжност ще се заеме след проведен подбор на два етапа – първи етап - допустимост по документи, втори етап – събеседване. Класирането ще се извърши от комисия сформирана със заповед на Кмета на Община Кърджали.
Крайните резултати за класиране на длъжността Социален работник, ще се обявят на информационното табло в сградата на Община Кърджали.
ВАЖНО: ОДОБРЕНИЯТ КАНДИДАТ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВИ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНАТА ДЛЪЖНОСТ:
- СВИДЕТЕЛСТВО ЗА СЪДИМОСТ;
- КАРТА ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕД;