ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ
О Б Я В Л Е Н И Е
На основание чл.91, ал. 1 от Кодекса на труда и във връзка с чл. 9, ал. 5 от Закона за закрила и развитие на културата и чл. 28, ал. 6 от Закона за културното наследство и Заповед № 1142 от 26.08.2022 г. на Кмета на Община Кърджали
О Б Я В А
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР” НА РЕГИОНАЛЕН ИСТОРИЧЕСКИ МУЗЕЙ
Място на работа - гр. Кърджали, Регионален исторически музей,
ул. „Републиканска” № 4
Характер на работа – организация, ръководство и контрол на цялостната работа в музея
Правоотношението с директора на музея е срочно за срок от 5 години, съгласно чл. 28, ал. 6 от Закона за културното наследство.
І. Изисквания за длъжността:
Минимални изисквания:
Образование – висше; образователно-квалификационна степен „магистър”
Професионално направление – история и археология, социология, антропология и науки за културата.
Професионален опит 5 години в съответното професионално направление;
Да притежава организационни умения, нагласа за работа в екип, адаптивност, комуникативност.
Като предимство се счита:
Присъдени научни степени.
Опит в областта на музейното дело и опазване на културното наследство.
Участие в разработването и реализацията на програми и проекти
Чуждоезикова подготовка
Компютърна грамотност
ІІ.Начин на провеждане на конкурса:
Защита на концепция за дейността и развитието на РИМ гр. Кърджали за период от 5 години, подробно разработена за първата от тях.
Събеседване.
ІІІ. Необходими документи за участие в конкурса:
Заявление за участие
Документ за самоличност (необходим само за идентификация, като се връща веднага).
Документ за трудов стаж (копие)
Медицинско свидетелство (представя се при първоначално постъпване на работа и след преустановяване на трудовата дейност по трудово правоотношение за срок над 3 месеца).
Професионална автобиография
Документ за завършено образование (копие)
Документ за медицински преглед при първоначално постъпване на работа или след преустановяване на трудовата дейност по трудово правоотношение за срок от 3 месеца.
Концепция за дейността и развитието на РИМ гр. Кърджали за 5 годишен период, като подробно е разработена първата в 9 екземпляра в запечатани и ненадписани пликове, в обем до 10 страници.
Концепцията съдържа:
- анализ и оценка на състоянието на музея; основни проблеми на функционирането му;
- тенденции и възможности за развитието на музея, като културен и научен институт и мястото му музейната мрежа;
- определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността на музея, пътищата за постигането им;
- мерки за реализиране на конкретни проекти по комплектуването, опазването и представянето на музейните фондове, научно-изследователската, образователната и популяризаторската дейност на музея;
- етапи на реализация на концепцията.
При подаването на документите на всички кандидати се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
ІV. Място и срок за подаване на документите и разработената концепция.
Документите за участие в конкурса се подават в срок от 1 месец от публикуването на обявата за конкурса в местен вестник и на електронната страница на община Кърджали www.kardjali.bg.
Документите се подават лично или чрез пълномощник в информационния център, етаж I на Община Кърджали, адрес: бул. „България“ № 41, всеки работен ден от 8.30 до 16.30 часа.
За справка: тел: 0361 67389