Панорамен изглед на Кърджали


Начало Обяви и съобщения
 09 Март 2023

МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА

Програма „Развитие на човешките ресурси“

ОБЯВА

         Община Кърджали, в качеството си на бенефициент по ОП „Развитие на човешките ресурси“, процедура  за  предоставяне на  безвъзмездна  финансова  помощ №  BG05SFPR002-2.001  «Грижа в  дома», проект    „Грижа в дома в община  Кърджали“, Административен договор  № BG05SFPR002-2.001-0089-C01 от 25.01.2023 година

ОБЯВЯВА

Прием  на  документи  за подбор на  персонал  за предоставяне  на услугата „Грижа в дома“ на възрастни хора, зависими от грижа   с ограничения или в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания,

както  следва:

 

  1.  ЛЕКАРИ НА  8  или  4   часов  работен  ден:
    1. ОБЩОПРАКТИКУВАЩИ  ЛЕКАРИ
    2. КАРДИОЛОГ
    3. ИНТЕРНИСТ
  2. ЛЕКАРИ  СПЕЦИАЛИСТИ   на часова заетост -  почасово, според сбора на часовете за обслужване на избраните потребители, но не повече от законно установеното работно време 8 часа, за  следните  длъжности: 

2.1 .Ендокринолог;

    1. Невролог;
    2. Диетолог;
    3. Ортопед;
    4. Травматолог
    5. Психиатър;
    6. Онколог;
    7. Офталмолог
    8. Гинеколог
    9. Гастроентеролог

 

  1. ЗДРАВНИ  СПЕЦИАЛИСТИ
  2. РЕХАБИЛИТАТОР
  3. ПСИХОЛОГ
  4. НЕМЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТИ   – ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ
  5. РАЗНОСВАЧИ
  6. ШОФЬОР

 

МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:

1. ЛЕКАРИ:

1.1.ОБЩОПРАКТИКУВАЩИ  ЛЕКАРИ –  2  щата. Срок за работа в рамките на проекта –12 месеца на трудов договор при  8  или 4  часа заетост дневно.

  • Степен на образование – висше;
  • Образователно-квалификационна степен –  магистър
  • Специалност –  Медицина
  • Добра компютърна грамотност;
  • Умения и нагласа за работа с  лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
  • Да е дееспособно лице;
  • Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
  • Професионална дисциплина и отговорност;
  • Професионален опит – предимство;
  • Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;

1.2. КАРДИОЛОГ  - 1  щат. Срок за работа в рамките на проекта –12 месеца на трудов договор при 8  или 4  часа заетост дневно.

  • Степен на образование – висше;
  • Образователно-квалификационна степен –  магистър
  • Специалност –  Медицина - Кардиолог
  • Добра компютърна грамотност;
  • Умения и нагласа за работа с  лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
  • Да е дееспособно лице;
  • Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
  • Професионална дисциплина и отговорност;
  • Професионален опит – предимство;
  • Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;

1.3. ИНТЕРНИСТ  - 1  щат. Срок за работа в рамките на проекта –12 месеца на трудов договор при 8  или 4  часа заетост дневно.

  • Степен на образование – висше;
  • Образователно-квалификационна степен – магистър
  • Специалност –  Медицина – вътрешни  болести
  • Добра компютърна грамотност;
  • Умения и нагласа за работа с  лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
  • Да е дееспособно лице;
  • Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;

Описание  на   длъжностите:

  • Проучва   потребителя, за да си осигури информация за здравословното му състояние.
  • Препоръчва лечениe при специалист, когато е необходимо.
  • Планира и осъществява  срещи с   потребителите, засягайки теми относно предпазване от заболявания, лечения на болести и други.
  • Дава съвети на пациентите относно диети, хигиена, предпазване от болести.
  • Обяснява лечебните процедури на пациента и обсъжда резултатите от проведената терапия.
  • Следи състоянието на пациента и  препоръчва   консултации  с  други  здравни  специалисти.
  1. ЛЕКАРИ  СПЕЦИАЛИСТИ   на  граждански  договор  с часова заетост:  почасово, според сбора на часовете за обслужване на избраните потребители, но не повече от законно установеното работно време 8 часа, за  следните  длъжности: 
    1. Ендокринолог;
    2. Невролог;
    3. Диетолог;
    4. Ортопед;
    5. Травматолог
    6. Психиатър;
    7. Онколог;
    8. Офталмолог
    9. Гинеколог
    10. Гастроентеролог

Кандидатите за  лекари – специалисти   трябва да отговарят на следните изисквания:

  • Степен на образование – висше;
  • Образователно-квалификационна степен – магистър
  • Специалност -  съответно  медицинско  образование
  • Добра компютърна грамотност;
  • Умения и нагласа за работа с  лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
  • Да е дееспособно лице;
  • Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;

 

Кратко описание на длъжностите:

- проучване на нуждите на целевите   групи по отношение на допълнителни знания и информация за здравна превенция; проучване на работещи подходи за осъществяване на ефективни здравни кампании сред общността;

- подготовка, организиране и провеждане на здравни кампании по теми, определени съвместно с общността;

- работа с  потребители   по отношение на здравна превенция, относно  здравословния  начин  на  живот;

-  оказване  на  помощ  на  персонала  за    предоставяне  на  услугата „Грижа в дома“  за  потребители   в неравностойно положение.

- работа по здравна превенция;

- работа с  потребители   – организиране на срещи по график и по предварително определени теми,  свързани с  превенция на  здравето.

 

  1. ЗДРАВНИ  СПЕЦИАЛИСТИ   –     6  щата. Срок за работа в рамките на проекта –12 месеца на трудов договор при 8  или 4  часа заетост дневно.
  • Степен на образование – висше;
  • Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър
  • Специалност – „Медицинска сестра”, „Медицински фелдшер” – с предимство, „Акушерка”, „Медицински лаборант”;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Умения и нагласа за работа с  лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
  • Да е дееспособно лице;
  • Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
  • Професионална дисциплина и отговорност;
  • Професионален опит – предимство;
  • Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;

 

Описание на длъжността: Здравния специалист извършва медицински манипулации, свързани с лечението на потребителя, назначени от лекар; мери кръвното налягате и кръвната захар, придружава потребителя при посещение при лекар, в лечебното заведение за извършване на консултации, прегледи, изследвания; следи за повишаване на жизнения статус на потребителите и подобряване на здравословното им състояние; изготвяне на индивидуалните планове на потребителите;

  1.  Рехабилитатор  -  2  щата. Срок за работа  в рамките  на   проекта  - 12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
  • Образование – висше, степен бакалавър/магистър
  • Квалификация – Кинезитерапия, Рехабилитация
  • Трудов стаж – не се изисква
  • Добро познаване на нормативната уредба, регламентираща предоставянето на социални услуги /Закон за социално подпомагане, Закон за интеграция на хората с увреждания;
  • Комуникативни умения;
  • Умения за работа в екип;
  • Мотивация за работа в динамична среда;
  • Компютърна грамотност.
  • Професионален опит – предимство;
  • Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;

 

Описание на длъжността: Участва в изработването на  индивидуални планове и в преразглеждането на плана. Диагностицира и при необходимост осъществява индивидуални рехабилитационни и ЛФК програми. Рехабилитацията е насочена към профилактика, преодоляване или компенсиране на уврежданията чрез различни средства, а също и намаляване или отстраняване периодите на временна нетрудоспособност. Медицинската рехабилитация включва дейности по кинезитерапия и физикална терапия, които се извършват съобразно назначенията на лекари-специалисти. Дейностите се извършват при спазване на разпоредбите и изискванията на Министерство на здравеопазването.            

  1. Психолог – 1 щат. Срок за работа  в рамките  на   проекта  - 12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
  • Степен на образование – висше;
  • Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър
  • Специалност – „Психология”, „Клинична психология” или еквивалентна
  • Добра компютърна грамотност;
  • Психологическа нагласа за работа с  лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
  • Да е  дееспособно лице;
  • Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
  • Професионална дисциплина и отговорност;
  • Професионален опит – предимство;
  • Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;

 

Описание на длъжността: Осъществява психологическа подкрепа и консултиране на потребителите и персонала; изследва процесите на поведение на потребителите и оценява възможностите им; изготвя индивидуалните планове на потребителите; подпомага процеса на адаптация и интеграция на потребителите чрез методи на индивидуалната работа; информира и обсъжда състоянието на потребителите с роднините и/или близките; идентифицира проблеми и помага за предотвратяването им;

Консултациите  ще се  извършват  по  домовете  на  потребителите.

 

  1. Немедицински  специалисти   – домашни помощници  32  щата.  Срок за работа  в рамките  на   проекта  - 12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
  • Образование – минимум основно образование
  • Квалификация – не се изисква
  • Трудов стаж – не се изисква
  • Комуникативни умения;
  • Умения за работа в  екип;
  • Мотивация за работа в динамична среда;
  • Професионален опит – предимство;
  • Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;

 

 Описание на длъжността: Предоставя  почасови  мобилни  интегрирани  социални  услуги в домашна  среда. Способност за приспособяване, умения за работа с възрастни и лица с увреждания, работа в екип и способност за планиране и организиране на дейността.  Организира и осъществява ежедневна дейност, осигуряваща необходимите санитарно-хигиенни, битови и социални условия за осигуряване на нормален живот на потребителя на социалните услуги, а именно:Пазаруване – снабдяване с ежедневно необходимите продукти, лекарства и други. Помощ при поддържане на лична хигиена; Поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от потребителя; Извършване на плащания на данъци, такси, комунално-битови услуги и други; Помощ при общуването и поддържането на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; Придружаване до социални услуги и обратно в дома, както и на работно място. Съдействие при подаване на документи в пенсионен отдел, дирекция “Социално подпомагане, Общината, и др.

      

  1.  Разносвачи  - 17 щата .Срок за работа  в рамките  на   проекта  - 12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
  • Образование – минимум основно образование
  • Квалификация – не се изисква
  • Трудов стаж – не се изисква
  • Комуникативни умения;
  • Умения за работа в  екип;
  • Мотивация за работа в динамична среда;

 

Описание на длъжността:  Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства, различни от тези по договора/, заплащане на битови сметки, заявяване   и получаване на неотложни административни услуги /със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора/ на лицата попадащи в целевата група, съгласно утвърден график.

 

  1.   Шофьори:  –  1  щат. Срок за работа  в рамките  на   проекта  - 12 месеца на трудов договор при 8  часа  заетост дневно.
  • Степен на образование –  средно
  • Квалификация – свидетелство за  управление   на  МПС
  • Да не е  лишаван  по съдебен ред от правото да заеме  съответната длъжност, да не е отнемано свидетелството за правоуправление на автомобил
  • Умение за  работа в  екип;
  • Да е дееспособно лице;
  • Професионална дисциплина и отговорност;
  • Мотивация  за  работа  в  екип;
  • Професионален опит – предимство;
  • Опит  в  изпълнението  на  сходни  проекти  -  предимство.

Описание на длъжността: Преди излизане на път извършва преглед на МПС, проверява, горивото, охладителната течност, маслото, гумите, състоянието и работата на двигателя, скоростната кутия, кормилното управление, осветлението, спирачките, работата на арматурното табло, наличността и състоянието на инструментите и принадлежностите. По време на път следи за нормалната работа на двигателя, механизмите на трансмисията и спазва безопасността на движението. През време на престоите проверява състоянието на автомобила. Описва в пътния лист данните за извършените курсове. Отговаря за превоз на  персонала в услугата  – ежедневен и при необходимост; Следи за състоянието и за изправността на предоставената му техника, инструменти и материали и се грижи за тяхното

правилно използване. При възникнала необходимост за ремонт, както и при аварийна ситуация информира  ръководителя на проекта. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с изпълняваната длъжност.

 

Необходими документи.

  • Заявление до Кмета на Община Кърджали /образец/;
  • Документ за самоличност /за справка/;
  • Автобиография /образец/;
  • Копие от диплома за завършено образование;
  • Декларация за обработка на личните данни от кандидата /образец/;
  • Декларация  по чл.107а, ал.1 от КТ  /образец/
  • Документ удостоверяващ трудовия стаж (копие на трудова книжка);
  • Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление, не е лишен от правото да заема длъжността, за която кандидатства, не страда от заболявания, които застрашават живота и здравето на потребителите /образец/;

Срок и място на подаване на документите

ДОКУМЕНТИТЕ ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ от  09.03.2023 г.  до 10.04.2023  г. от 09:00 часа до 16:30 часа или до набиране на необходимия брой персонал на адрес: Общинска администрация, бул. „България” 41,  етаж 6, стая № 611.

Образците на изискуемите документи могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Кърджали -www.kardjali.bg.

Телефон за информация: 0361 67 389; 0361 67 385.

Провеждане на подбора на персонал - Всички длъжности ще се заемат след проведен подбор на два етапа – първи етап - допустимост по документи, втори етап – събеседване. Класирането ще се извърши от комисия сформирана със заповед на Кмета на общината.

Крайните резултати за класиране на персонал ще се обявят на сайта на общината Кърджали -  www.kardjali.bg.

ВАЖНО: ВСИЧКИ ОДОБРЕНИ КАНДИДАТИ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЯТ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:

  1. СВИДЕТЕЛСТВО  ЗА СЪДИМОСТ;
  2. КАРТА ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН  МЕДИЦИНСКИ  ПРЕГЛЕД.
ПРИЛОЖЕНИE:
Документи за кандидатстване


 Прочитания: 922 пъти


2018-2025 © Община Кърджали, Всички права запазени.Webdesign