МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА
Програма „Развитие на човешките ресурси“
ОБЯВА
Община Кърджали, в качеството си на бенефициент по ОП „Развитие на човешките ресурси“, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFPR002-2.001 «Грижа в дома», проект „Грижа в дома в община Кърджали“, Административен договор № BG05SFPR002-2.001-0089-C01 от 25.01.2023 година
ОБЯВЯВА
Прием на документи за подбор на персонал за предоставяне на услугата „Грижа в дома“ на възрастни хора, зависими от грижа с ограничения или в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания,
както следва:
- ЛЕКАРИ НА 8 или 4 часов работен ден:
- ОБЩОПРАКТИКУВАЩИ ЛЕКАРИ
- КАРДИОЛОГ
- ИНТЕРНИСТ
- ЛЕКАРИ СПЕЦИАЛИСТИ на часова заетост - почасово, според сбора на часовете за обслужване на избраните потребители, но не повече от законно установеното работно време 8 часа, за следните длъжности:
2.1 .Ендокринолог;
-
- Невролог;
- Диетолог;
- Ортопед;
- Травматолог
- Психиатър;
- Онколог;
- Офталмолог
- Гинеколог
- Гастроентеролог
- ЗДРАВНИ СПЕЦИАЛИСТИ
- РЕХАБИЛИТАТОР
- ПСИХОЛОГ
- НЕМЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТИ – ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ
- РАЗНОСВАЧИ
- ШОФЬОР
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:
1. ЛЕКАРИ:
1.1.ОБЩОПРАКТИКУВАЩИ ЛЕКАРИ – 2 щата. Срок за работа в рамките на проекта –12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – магистър
- Специалност – Медицина
- Добра компютърна грамотност;
- Умения и нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
1.2. КАРДИОЛОГ - 1 щат. Срок за работа в рамките на проекта –12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – магистър
- Специалност – Медицина - Кардиолог
- Добра компютърна грамотност;
- Умения и нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
1.3. ИНТЕРНИСТ - 1 щат. Срок за работа в рамките на проекта –12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – магистър
- Специалност – Медицина – вътрешни болести
- Добра компютърна грамотност;
- Умения и нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
Описание на длъжностите:
- Проучва потребителя, за да си осигури информация за здравословното му състояние.
- Препоръчва лечениe при специалист, когато е необходимо.
- Планира и осъществява срещи с потребителите, засягайки теми относно предпазване от заболявания, лечения на болести и други.
- Дава съвети на пациентите относно диети, хигиена, предпазване от болести.
- Обяснява лечебните процедури на пациента и обсъжда резултатите от проведената терапия.
- Следи състоянието на пациента и препоръчва консултации с други здравни специалисти.
- ЛЕКАРИ СПЕЦИАЛИСТИ на граждански договор с часова заетост: почасово, според сбора на часовете за обслужване на избраните потребители, но не повече от законно установеното работно време 8 часа, за следните длъжности:
- Ендокринолог;
- Невролог;
- Диетолог;
- Ортопед;
- Травматолог
- Психиатър;
- Онколог;
- Офталмолог
- Гинеколог
- Гастроентеролог
Кандидатите за лекари – специалисти трябва да отговарят на следните изисквания:
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – магистър
- Специалност - съответно медицинско образование
- Добра компютърна грамотност;
- Умения и нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
Кратко описание на длъжностите:
- проучване на нуждите на целевите групи по отношение на допълнителни знания и информация за здравна превенция; проучване на работещи подходи за осъществяване на ефективни здравни кампании сред общността;
- подготовка, организиране и провеждане на здравни кампании по теми, определени съвместно с общността;
- работа с потребители по отношение на здравна превенция, относно здравословния начин на живот;
- оказване на помощ на персонала за предоставяне на услугата „Грижа в дома“ за потребители в неравностойно положение.
- работа по здравна превенция;
- работа с потребители – организиране на срещи по график и по предварително определени теми, свързани с превенция на здравето.
- ЗДРАВНИ СПЕЦИАЛИСТИ – 6 щата. Срок за работа в рамките на проекта –12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър
- Специалност – „Медицинска сестра”, „Медицински фелдшер” – с предимство, „Акушерка”, „Медицински лаборант”;
- Добра компютърна грамотност;
- Умения и нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността: Здравния специалист извършва медицински манипулации, свързани с лечението на потребителя, назначени от лекар; мери кръвното налягате и кръвната захар, придружава потребителя при посещение при лекар, в лечебното заведение за извършване на консултации, прегледи, изследвания; следи за повишаване на жизнения статус на потребителите и подобряване на здравословното им състояние; изготвяне на индивидуалните планове на потребителите;
- Рехабилитатор - 2 щата. Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Образование – висше, степен бакалавър/магистър
- Квалификация – Кинезитерапия, Рехабилитация
- Трудов стаж – не се изисква
- Добро познаване на нормативната уредба, регламентираща предоставянето на социални услуги /Закон за социално подпомагане, Закон за интеграция на хората с увреждания;
- Комуникативни умения;
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа в динамична среда;
- Компютърна грамотност.
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността: Участва в изработването на индивидуални планове и в преразглеждането на плана. Диагностицира и при необходимост осъществява индивидуални рехабилитационни и ЛФК програми. Рехабилитацията е насочена към профилактика, преодоляване или компенсиране на уврежданията чрез различни средства, а също и намаляване или отстраняване периодите на временна нетрудоспособност. Медицинската рехабилитация включва дейности по кинезитерапия и физикална терапия, които се извършват съобразно назначенията на лекари-специалисти. Дейностите се извършват при спазване на разпоредбите и изискванията на Министерство на здравеопазването.
- Психолог – 1 щат. Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър
- Специалност – „Психология”, „Клинична психология” или еквивалентна
- Добра компютърна грамотност;
- Психологическа нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността: Осъществява психологическа подкрепа и консултиране на потребителите и персонала; изследва процесите на поведение на потребителите и оценява възможностите им; изготвя индивидуалните планове на потребителите; подпомага процеса на адаптация и интеграция на потребителите чрез методи на индивидуалната работа; информира и обсъжда състоянието на потребителите с роднините и/или близките; идентифицира проблеми и помага за предотвратяването им;
Консултациите ще се извършват по домовете на потребителите.
- Немедицински специалисти – домашни помощници 32 щата. Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Образование – минимум основно образование
- Квалификация – не се изисква
- Трудов стаж – не се изисква
- Комуникативни умения;
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа в динамична среда;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността: Предоставя почасови мобилни интегрирани социални услуги в домашна среда. Способност за приспособяване, умения за работа с възрастни и лица с увреждания, работа в екип и способност за планиране и организиране на дейността. Организира и осъществява ежедневна дейност, осигуряваща необходимите санитарно-хигиенни, битови и социални условия за осигуряване на нормален живот на потребителя на социалните услуги, а именно:Пазаруване – снабдяване с ежедневно необходимите продукти, лекарства и други. Помощ при поддържане на лична хигиена; Поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от потребителя; Извършване на плащания на данъци, такси, комунално-битови услуги и други; Помощ при общуването и поддържането на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; Придружаване до социални услуги и обратно в дома, както и на работно място. Съдействие при подаване на документи в пенсионен отдел, дирекция “Социално подпомагане, Общината, и др.
- Разносвачи - 17 щата .Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Образование – минимум основно образование
- Квалификация – не се изисква
- Трудов стаж – не се изисква
- Комуникативни умения;
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа в динамична среда;
Описание на длъжността: Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства, различни от тези по договора/, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги /със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора/ на лицата попадащи в целевата група, съгласно утвърден график.
- Шофьори: – 1 щат. Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на трудов договор при 8 часа заетост дневно.
- Степен на образование – средно
- Квалификация – свидетелство за управление на МПС
- Да не е лишаван по съдебен ред от правото да заеме съответната длъжност, да не е отнемано свидетелството за правоуправление на автомобил
- Умение за работа в екип;
- Да е дееспособно лице;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Мотивация за работа в екип;
- Професионален опит – предимство;
- Опит в изпълнението на сходни проекти - предимство.
Описание на длъжността: Преди излизане на път извършва преглед на МПС, проверява, горивото, охладителната течност, маслото, гумите, състоянието и работата на двигателя, скоростната кутия, кормилното управление, осветлението, спирачките, работата на арматурното табло, наличността и състоянието на инструментите и принадлежностите. По време на път следи за нормалната работа на двигателя, механизмите на трансмисията и спазва безопасността на движението. През време на престоите проверява състоянието на автомобила. Описва в пътния лист данните за извършените курсове. Отговаря за превоз на персонала в услугата – ежедневен и при необходимост; Следи за състоянието и за изправността на предоставената му техника, инструменти и материали и се грижи за тяхното
правилно използване. При възникнала необходимост за ремонт, както и при аварийна ситуация информира ръководителя на проекта. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с изпълняваната длъжност.
Необходими документи.
- Заявление до Кмета на Община Кърджали /образец/;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография /образец/;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Декларация за обработка на личните данни от кандидата /образец/;
- Декларация по чл.107а, ал.1 от КТ /образец/
- Документ удостоверяващ трудовия стаж (копие на трудова книжка);
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление, не е лишен от правото да заема длъжността, за която кандидатства, не страда от заболявания, които застрашават живота и здравето на потребителите /образец/;
Срок и място на подаване на документите
ДОКУМЕНТИТЕ ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ от 09.03.2023 г. до 10.04.2023 г. от 09:00 часа до 16:30 часа или до набиране на необходимия брой персонал на адрес: Общинска администрация, бул. „България” 41, етаж 6, стая № 611.
Образците на изискуемите документи могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Кърджали -www.kardjali.bg.
Телефон за информация: 0361 67 389; 0361 67 385.
Провеждане на подбора на персонал - Всички длъжности ще се заемат след проведен подбор на два етапа – първи етап - допустимост по документи, втори етап – събеседване. Класирането ще се извърши от комисия сформирана със заповед на Кмета на общината.
Крайните резултати за класиране на персонал ще се обявят на сайта на общината Кърджали - www.kardjali.bg.
ВАЖНО: ВСИЧКИ ОДОБРЕНИ КАНДИДАТИ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЯТ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
- СВИДЕТЕЛСТВО ЗА СЪДИМОСТ;
- КАРТА ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕД.