МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА
Програма „Развитие на човешките ресурси“
О Б Я В А
за удължаване на срока за прием на документи за подбор на персонал за предоставяне на услугата „Грижа в дома“ на възрастни хора, зависими от грижа с ограничения или в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания
Във връзка с реализирането на проект „Грижа в дома в Община Кърджали“, Административен договор № BG05SFPR002-2.001-0089-C01 от 25.01.2023 година, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFPR002-2.001 «Грижа в дома», Община Кърджали в качеството си на бенефициент по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 удължава срока за
ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ
за подбор на персонал за предоставяне на услугата „Грижа в дома“ на възрастни хора, зависими от грижа с ограничения или в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания за следните длъжности:
1. ЛЕКАРИ НА 8 или 4 часов работен ден:
1.1 КАРДИОЛОГ на 4 часа
1.2 ИНТЕРНИСТ
2. ЛЕКАРИ СПЕЦИАЛИСТИ на часова заетост - почасово, според сбора на часовете за обслужване на избраните потребители, но не повече от законно установеното работно време 8 часа, за следните длъжности:
2.1 Ендокринолог;
2.2 Невролог;
2.3 Психиатър;
2.4 Офталмолог
2.5 Гинеколог
2.6 Гастроентеролог
3 РЕХАБИЛИТАТОР
4 ПСИХОЛОГ
5 РАЗНОСВАЧ
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:
- ЛЕКАРИ:
1.1. КАРДИОЛОГ - 0.5 щат. Срок за работа в рамките на проекта –12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – магистър
- Специалност – Медицина - Кардиолог
- Добра компютърна грамотност;
- Умения и нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
- 1.2. ИНТЕРНИСТ - 1 щат. Срок за работа в рамките на проекта –12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – магистър
- Специалност – Медицина – вътрешни болести
- Добра компютърна грамотност;
- Умения и нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
Описание на длъжностите:
|
- Проучва потребителя, за да си осигури информация за здравословното му състояние.
- Препоръчва лечениe при специалист, когато е необходимо.
- Планира и осъществява срещи с потребителите, засягайки теми относно предпазване от заболявания, лечения на болести и други.
- Дава съвети на пациентите относно диети, хигиена, предпазване от болести.
- Обяснява лечебните процедури на пациента и обсъжда резултатите от проведената терапия.
- Следи състоянието на пациента и препоръчва консултации с други здравни специалисти.
|
- ЛЕКАРИ СПЕЦИАЛИСТИ на граждански договор с часова заетост: почасово, според сбора на часовете за обслужване на избраните потребители, но не повече от законно установеното работно време 8 часа, за следните длъжности:
- Ендокринолог;
- Невролог;
- Психиатър;
- Офталмолог
- Гинеколог
- Гастроентеролог
|
Кандидатите за лекари – специалисти трябва да отговарят на следните изисквания:
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – магистър
- Специалност - съответно медицинско образование
- Добра компютърна грамотност;
- Умения и нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
Кратко описание на длъжностите:
- проучване на нуждите на целевите групи по отношение на допълнителни знания и информация за здравна превенция; проучване на работещи подходи за осъществяване на ефективни здравни кампании сред общността;
- подготовка, организиране и провеждане на здравни кампании по теми, определени съвместно с общността;
- работа с потребители по отношение на здравна превенция, относно здравословния начин на живот;
- оказване на помощ на персонала за предоставяне на услугата „Грижа в дома“ за потребители в неравностойно положение.
- работа по здравна превенция;
- работа с потребители – организиране на срещи по график и по предварително определени теми, свързани с превенция на здравето.
- Рехабилитатор - 2 щата. Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Образование – висше, степен бакалавър/магистър
- Квалификация – Кинезитерапия, Рехабилитация
- Трудов стаж – не се изисква
- Добро познаване на нормативната уредба, регламентираща предоставянето на социални услуги /Закон за социално подпомагане, Закон за интеграция на хората с увреждания;
- Комуникативни умения;
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа в динамична среда;
- Компютърна грамотност.
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността: Участва в изработването на индивидуални планове и в преразглеждането на плана. Диагностицира и при необходимост осъществява индивидуални рехабилитационни и ЛФК програми. Рехабилитацията е насочена към профилактика, преодоляване или компенсиране на уврежданията чрез различни средства, а също и намаляване или отстраняване периодите на временна нетрудоспособност. Медицинската рехабилитация включва дейности по кинезитерапия и физикална терапия, които се извършват съобразно назначенията на лекари-специалисти. Дейностите се извършват при спазване на разпоредбите и изискванията на Министерство на здравеопазването.
- Психолог – 0.5 щат. Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър
- Специалност – „Психология”, „Клинична психология” или еквивалентна
- Добра компютърна грамотност;
- Психологическа нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността: Осъществява психологическа подкрепа и консултиране на потребителите и персонала; изследва процесите на поведение на потребителите и оценява възможностите им; изготвя индивидуалните планове на потребителите; подпомага процеса на адаптация и интеграция на потребителите чрез методи на индивидуалната работа; информира и обсъжда състоянието на потребителите с роднините и/или близките; идентифицира проблеми и помага за предотвратяването им;
Разносвачи - 2 щата. Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на трудов договор при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Образование – минимум основно образование
- Квалификация – не се изисква
- Трудов стаж – не се изисква
- Комуникативни умения;
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа в динамична среда;
Описание на длъжността: Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства, различни от тези по договора/, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги /със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора/ на лицата попадащи в целевата група, съгласно утвърден график.
Необходими документи:
- Заявление до Кмета на Община Кърджали /образец/;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография /образец/;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Декларация за обработка на личните данни от кандидата /образец/;
- Декларация по чл.107а, ал.1 от КТ /образец/
- Документ удостоверяващ трудовия стаж (копие на трудова книжка);
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление, не е лишен от правото да заема длъжността, за която кандидатства, не страда от заболявания, които застрашават живота и здравето на потребителите /образец/;
Срок и място на подаване на документите
ДОКУМЕНТИТЕ ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ до набиране на необходимия брой кандидати от 09:00 часа до 16:30 часа на адрес: Общинска администрация, бул. „България” 41, етаж 6, стая № 611.
Образците на изискуемите документи могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Кърджали -www.kardjali.bg.
Телефон за информация: 0361 67 389; 0361 67 385.
Провеждане на подбора на персонал - Всички длъжности ще се заемат след проведен подбор на два етапа – първи етап - допустимост по документи, втори етап – събеседване. Класирането ще се извърши от комисия сформирана със заповед на Кмета на общината.
Крайните резултати за класиране на персонал ще се обявят на сайта на общината Кърджали - www.kardjali.bg.
ВАЖНО: ВСИЧКИ ОДОБРЕНИ КАНДИДАТИ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЯТ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
- СВИДЕТЕЛСТВО ЗА СЪДИМОСТ;
- КАРТА ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕД.