Програма „Развитие на човешките ресурси“
ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ
ОБЯВА
Във връзка с изпълнение на Проект BG05SFPR002-2.002-0134-C01 „Укрепване на общинския капацитет в Община Кърджали“, по Процедура BG05SFPR002-2.002 “ Укрепване на общинския капацитет“, финансирана от Европейски социален фонд плюс, чрез Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027.
Община Кърджали
ОБЯВЯВА
Подбор на персонал за заемане на длъжността „Социален работник“
І. Изисквания за заемане на длъжността „Социален работник“:
- Образователно квалификационна степен: висше-бакалавър;
- Област на образованието: хуманитарни науки; социални, стопански и правни науки; педагогически науки и здравеопазване;
- Професионален опит(продължителност и вид): не се изисква;
- Допълнителна квалификация: компютърна грамотност, минимално: Microsoft Office, Internet;
- Предимство: доказан опит, свързан със социална работа; познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги.
ІІ. Описание на длъжността:
- Информиране и консултиране на лицата, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване; условията за заплащане и пълно и частично освобождаване от заплащане на такса за ползване на социални услуги;
- Оказване на съдействие и консултиране на лицата за избор на подходяща/и за тях социална услуга/и;
- Подпомагане изготвянето на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки кандидат-потребител;
- Подпомагане прилагането на Закона за личната помощ (ЗЛП) при предоставяне на Механизъм „Лична помощ“, Закона за социалните услуги (ЗСУ) и Закона за хората с увреждания (ЗСУ);
- Осъществяване на експертна и методическа помощ и подкрепа на служителите, ангажирани с изпълнение на политиките в социалната сфера и служителите на доставчици на социални услуги;
- Участие в работата по планиране и анализиране, на предоставянето на социални и интегрирани-здравно социални услуги, включително и разработване на програми за развитие качеството на социалните услуги.
ІІІ. Специални изисквания за длъжността:
- Да няма наложено дисциплинарно наказание „Уволнение” по Кодекса на труда, освен ако уволнението не е отменено като незаконно по съответния ред;
- Да не е лишаван по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Добро психическо и физическо здраве и емоционална устойчивост.
ІV. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление (образец);
- Автобиография (образец);
- Документ за завършена степен на образование (копие);
- Документи за допълнителна квалификация (при наличие);
- Документ удостоверяващ трудовия стаж (копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионалния опит);
- Копие от документ, удостоверяващ компютърна грамотност (при наличие на такъв);
- Декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни – (образец);
- Декларация за съдимост – (образец);
- Декларация по чл.107а, ал. 1 от Кодекса на труда (образец).
V. Място и срок за подаване на документите:
Документите от кандидатите ще се приемат в периода от 14.08.2023 г. до 13.09.2023 г. (вкл). всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 часа на адрес: Община Кърджали, бул. „България” № 41, етаж – 1, стая № 103, стая 107 и стая 113.
Телефони за допълнителна информация: 0361/ 6 73 87; 0361/6 73 86; 0361/67 376
Документи за подбора могат да се получат в ст.103 и ст.113, ет.1, на Община Кърджали или да се изтеглят от обявлението.
VI. Провеждане на подбора – Длъжността „Социален работник“ ще се заема след проведен подбор на два етапа – първи етап - допустимост по документи, втори етап – събеседване. Класирането ще се извърши от комисия сформирана със заповед на Кмета на Община Кърджали.
Крайните резултати за класиране на персонал ще се обявят на информационното таблото в сградата на Община Кърджали.
Важно: Всички одобрени кандидати следва да представят следните допълнителни документи преди сключването на трудов договор:
- свидетелство за съдимост;
- медицинско за работа;
- банкова сметка;
- насочващо писмо за регистрираните лица в бюрото по труда.