О Б Я В А
за прием на документи за подбор на персонал за предоставяне на услугата и потребители за ползване на услугата по проект „Грижа в дома в Община Кърджали“ на възрастни хора, зависими от грижа с ограничения или в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания
Във връзка с реализирането на проект „Грижа в дома в Община Кърджали“, Административен договор № BG05SFPR002-2.001-0089-C01 от 25.01.2023 година, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFPR002-2.001 «Грижа в дома», Община Кърджали в качеството си на бенефициент по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 обявява
ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ:
1. За подбор на персонал за предоставяне на услугата „Грижа в дома“ на възрастни хора, зависими от грижа с ограничения или в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания за длъжността:
НЕМЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТИ – ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ – на граждански договор с часова заетост: почасово, според сбора на часовете за обслужване на избраните потребители, но не повече от законно установеното работно време 8 часа. Срок за работа в рамките на проекта
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:
- Образование – минимум основно образование
- Квалификация – не се изисква
- Трудов стаж – не се изисква
- Комуникативни умения;
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа в динамична среда;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността: Предоставя почасови мобилни интегрирани социални услуги в домашна среда. Способност за приспособяване, умения за работа с възрастни и лица с увреждания, работа в екип и способност за планиране и организиране на дейността. Организира и осъществява ежедневна дейност, осигуряваща необходимите санитарно-хигиенни, битови и социални условия за осигуряване на нормален живот на потребителя на социалните услуги, а именно:Пазаруване – снабдяване с ежедневно необходимите продукти, лекарства и други. Помощ при поддържане на лична хигиена; Поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от потребителя; Извършване на плащания на данъци, такси, комунално-битови услуги и други; Помощ при общуването и поддържането на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; Придружаване до социални услуги и обратно в дома, както и на работно място. Съдействие при подаване на документи в пенсионен отдел, дирекция “Социално подпомагане, Общината, и др.
Необходими документи:
- Заявление до Кмета на Община Кърджали /образец/;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография /образец/;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Декларация за обработка на личните данни от кандидата /образец/;
- Декларация по чл.107а, ал.1 от КТ /образец/
- Документ удостоверяващ трудовия стаж (копие на трудова книжка);
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление, не е лишен от правото да заема длъжността, за която кандидатства, не страда от заболявания, които застрашават живота и здравето на потребителите /образец/;
2. Прием на потребители за ползване на услуги по проект „ Грижа в дома в Община Кърджали“
Кандидатите за потребители следва да са от следните допустими целеви групи:
- Лица с увреждания и възрастни хора в невъзможност от самообслужване, зависими от грижа със следните нужди и проблеми:
– затруднения и нужда от помощ при пазаруване на хранителни продукти, нехранителни продукти и лекарства;
- затруднения при заплащане на битови сметки;
- нужда от съдействие за заявяване на административни услуги и придружаване до институции;
- нужда от помощ в домакинството, като разтребване, почистване, миене на съдове;
- нужда от медицинска, психологическа и рехабилитационна подкрепа, за
- лица, които желаят ползването на такива.
Документи за кандидатстване:
- Заявление по образец
- Документ за самоличност (копие);
- Документ за самоличност на законния представител – настойник, попечител (копие);
- Експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие), епикризи или др. медицински документи;
- Декларация по образец за съгласие за обработване на лични данни;
- Пълномощно (свободен текст), за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата -когато не се подава лично.
Срок и място на подаване на документите
ДОКУМЕНТИТЕ ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ до 31.01.2024 г. или до набиране на необходимия брой кандидати за персонал и потребители от 09:00 часа до 16:30 часа на адрес: Общинска администрация, бул. „България” 41, етаж 6, стая № 611.
Образците на изискуемите документи могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Кърджали -www.kardjali.bg.
Телефон за информация: 0361 67 389; 0361 67 385.
Провеждане на подбора на персонал - Всички длъжности ще се заемат след проведен подбор на два етапа – първи етап - допустимост по документи, втори етап – събеседване. Класирането ще се извърши от комисия сформирана със заповед на Кмета на общината.
Крайните резултати за класиране на персонал ще се обявят на сайта на общината Кърджали - www.kardjali.bg.ВАЖНО: ВСИЧКИ ОДОБРЕНИ КАНДИДАТИ ЗА ПЕРСОНАЛ ЗА ПРЕДОСТЯВЯНЕ НА УСЛУГАТА СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЯТ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНАТА ДЛЪЖНОСТ:
- СВИДЕТЕЛСТВО ЗА СЪДИМОСТ;
- КАРТА ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕД.