На основание чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждането на конкурси и подбора при мобилност на държавни служители от 2019г. и във връзка със Заповед № 298/ 07.03.2024г. на кмета на община Кърджали
ОБЯВЯВАМ КОНКУРС ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
- Длъжност: СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА – 1 брой
Длъжностно ниво:4
Наименование на длъжностното ниво: Ръководно ниво 4А
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимални изисквания:
Образователно - квалификационна степен: Магистър;
Професионална област: Икономика, Публична администрация, Бизнес администрация, Право;
Професионален опит: 5 години
Ранг за заемане на длъжността: І младши
Специфични изисквания за заемане на длъжността установени с нормативен акт - няма:
Допълнителни умения и квалификации
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Аналитична компетентност;
Ориентация към резултати
Начин на провеждане на конкурса:
- Защита на концепция на тема: „Стратегическо управление на община Кърджали”;
- Интервю
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
- Организира дейността на общинската администрация , съгласно чл.43 от ЗМСМА, Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Устройствения правилник на общинска администрация и Правилника за вътрешния трудов ред.
Минимален размер на основната заплата: 1500 лв.
- Длъжност: ДИРЕКТОР ДИРЕКЦИЯ „ФИНАНСИ” – 1 брой
Административно звено Дирекция „Финанси”
Длъжностно ниво:6
Наименование на длъжностното ниво: Ръководно ниво 6Б
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимални изисквания:
Образователно - квалификационна степен: Магистър; Професионална област: Икономика, Счетоводство и контрол
Професионален опит: 4 години
Ранг за заемане на длъжността: ІІІ младши
Допълнителни умения и квалификации
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Аналитична компетентност;
Ориентация към резултати
Начин на провеждане на конкурса:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
- Ръководна, административна, организационна и контролираща в областта на местните данъци и такси, както и други публични данъчни и неданъчни вземания; Обжалването на наказателните постановления и административните актове, издавани в резултат на дейността на дирекцията; Организация и контрол на всички Бюджетни звена във връзка с касовото изпълнение на Бюджета по тримесечие и годишно; Съставянето на годишния финансов отчет на община Кърджали; Правилно прилагане на наредбата за управление на общинския бюджет и системите за финансов контрол.
Минимален размер на основната заплата: 1200 лв.
- Длъжност: НАЧАЛНИК ОТДЕЛ „ИКС” – 1 брой
В административно звено Дирекция „Европроекти, териториално развитие и строителство”
отдел: „Инвеститорски контрол и строителство”
Длъжностно ниво:7
Наименование на длъжностното ниво: Ръководно ниво 7Б
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимални изисквания:
Образователно - квалификационна степен: Бакалавър;
Професионална област: Строителство и архитектура, инженер конструктор
Ранг за заемане на длъжността: ІІІ младши
Професионален опит: 3 г.
Допълнителни умения и квалификации
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Аналитична компетентност;
Ориентация към резултати
Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Интервю;
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
- Изпълнява функции и задачи по устройство на територията,, регламентирани в Закона за устройство на територията /ЗУТ/ във връзка с административно – технически обслужване на населението.
Минимален размер на основната заплата: 1000 лв.
- Длъжност: НАЧАЛНИК ОТДЕЛ „ООС” – 1 брой
В административно звено Дирекция „Европроекти, териториално развитие и строителство”
отдел: „Опазване на околната среда”
Длъжностно ниво:7
Наименование на длъжностното ниво: Ръководно ниво 7Б
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимални изисквания:
Образователно - квалификационна степен: Бакалавър;
Професионална област: Екология, Администрация и управление и технически науки
Ранг за заемане на длъжността: ІІІ младши
Професионален опит: 3 г.
Допълнителни умения и квалификации
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Аналитична компетентност;
Ориентация към резултати
Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Интервю;
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
- Подобряване качеството на околната среда в Община Кърджали, което ще допринесе за подобряване качеството на живот на населението в община Кърджали; Дава експертни становища, при разработка на прогнози и координационни програми за развитието на общината, както и при планиране финансовите ресурси в областта на екологията на община Кърджали.
Минимален размер на основната заплата: 1000 лв.
- Длъжност: ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ – 1 брой
В административно звено:
сектор „ФИНАНСОВ КОНТРОЛ”
Длъжностно ниво:9
Наименование на длъжностното ниво: Експертно ниво 5
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимални изисквания:
Образователно - квалификационна степен: Бакалавър;
Професионална област: икономист със стаж в областта на счетоводството, финансите, вътрешният или външен одит;
Професионален опит :2 години в организация на бюджетна издръжка или 5 години в стопанска или друга сфера.
Ранг за заемане на длъжността: ІV младши
Допълнителни умения и квалификации
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Аналитична компетентност;
Ориентация към резултати
Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Интервю
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
- Основната цел на длъжността е да осъществява постоянен предварителен контрол за законосъобразност преди вземането/извършването на всички решения/действия чрез съпоставяне с изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, за да се гарантира тяхното спазване по отношение на цялостната дейност в общината и по изпълнението на проекти финансирани от средства на Европейския съюз по оперативни програми; Осъществяване на постоянен и непрекъснат предварителен контрол за законосъобразност на дейността на администрацията; Предварителен контрол при извършване на разходи на общината, необвързани с подписани договори и подписани обществени поръчки, предварителен контрол при придобиване на активи/услуги; Изготвяне на необходимите документи след извършване на предварителен контрол;
Минимален размер на основната заплата: 950 лв.
- Длъжност: ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ – 1 брой
В административно звено:
отдел „Правен и обществени поръчки”
Длъжностно ниво:9
Наименование на длъжностното ниво: Експертно ниво 5
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимални изисквания:
Образователно - квалификационна степен: Бакалавър;
Професионална област: юрист или икономист Професионален опит : 2 години
Ранг за заемане на длъжността: ІV младши
Допълнителни умения и квалификации
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Аналитична компетентност;
Ориентация към резултати
Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Интервю
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
- Законосъобразно възлагане изпълнението на обществени поръчки от Община Кърджали и отчет за същите в съответствие с изпълненията на ЗОП и действащите нормативни документи в РБългария. Изготвяне на заповеди, обяви и документации за обществени поръчки, провеждане на процедури, възлагане на изпълнението и отчети за обществени поръчки на Община Кърджали, съгласно списъка за финансиране и капиталовите разходи през текущата година, в съответствие с изискванията на ЗОП и нормативните документи, касаещи законосъобразното провеждане и отчитане на обществените поръчки.
Минимален размер на основната заплата: 950 лв.
- Длъжност: ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ – 1 брой
В административно звено:
Дирекция „Хуманитарни дейности и социална политика”
Отдел: „Образование, култура, младежки дейности, спорт и туризъм”
Длъжностно ниво:9
Наименование на длъжностното ниво: Експертно ниво 5
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимални изисквания:
Образователно - квалификационна степен: Бакалавър;
Професионална област: педагогически и хуманитарни науки;
Професионален опит : 2 години
Ранг за заемане на длъжността: ІV младши
Допълнителни умения и квалификации
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Аналитична компетентност;
Ориентация към резултати
Начин на провеждане на конкурса:
Интервю
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
- Организиране, подпомагане, координиране и реализиране на дейностите в сферата на туризма, младежките дейности и спорта.
Минимален размер на основната заплата: 950 лв.
- Длъжност: ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ – 2 броя
В административно звено:
Отдел: „ГРАОН”
Длъжностно ниво:9
Наименование на длъжностното ниво: Експертно ниво 5
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимални изисквания:
Образователно - квалификационна степен: Бакалавър;
Професионална област: хуманитарна, технически науки, икономика администрация и управление;
Професионален опит :2 години
Ранг за заемане на длъжността: ІV младши
Допълнителни умения и квалификации:
Комуникативност; работа в екип;
Компютърна компетентност;
Аналитична компетентност;
Ориентация към резултати
Начин на провеждане на конкурса:
Интервю
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
- Гражданско състояние на лицата и поддържане на единната система за гражданска регистрация и административно обслужване на населението /ЕСГРАОН/. Административно обслужване на физическите и юридическите лица, съгласно Закона за гражданската регистрация.
Минимален размер на основната заплата: 950 лв.
- Длъжност: СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ
В административно звено:
отдел „Правен и обществени поръчки”
Длъжностно ниво:10
Наименование на длъжностното ниво: Експертно ниво 6
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимални изисквания:
Образователно - квалификационна степен: Магистър;
Професионална област: юрист с придобита правоспособност;
Професионален опит: 1 години
Ранг за заемане на длъжността: ІV младши
Допълнителни умения и квалификации:
Комуникативност; работа в екип;
Придобита юридическа правоспособност съгласно чл. 294 от ЗСВ
Компютърна компетентност;
Професионално направление: право
Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Интервю
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Процесуално представителство и оказване на правна помощ по ЗОП. Изготвяне на становища. Осигуряване на законосъобразност на актовете и действията на администрацията. Изготвяне на проекти на нормативни актове Законосъобразно възлагане изпълнението на обществени поръчки от Община Кърджали и отчет за същите в съответствие с изпълненията на ЗОП и действащите нормативни документи в РБългария. Изготвяне на заповеди, обяви и документации за обществени поръчки, провеждане на процедури, възлагане на изпълнението и отчети за обществени поръчки на Община Кърджали, съгласно списъка за финансиране и капиталовите разходи през текущата година, в съответствие с изискванията на ЗОП и нормативните документи, касаещи законосъобразното провеждане и отчитане на обществените поръчки
Минимален размер на основната заплата: 950 лв.
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
- Професионална автобиография /европейски формат/
- Заверени копия от документи за придобита образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
- Заверено копие от служебна книжка, удостоверяващо наличие на служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при непълно работно време
- Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Копия от други документи за допълнителна квалификация и правоспособност които се изискват за длъжността.
Място и срок на за подаване на документи:
Община Кърджали
Адрес: бул. „България” №41, ет.4, стая 403
Лица за контакт: г-жа Айлин Ибрям и г-жа Несрин Юсеин тел: 0361 6 73 09
Краен срока за подаване на документи: 18.03.2024 г.
Заявлението и декларацията по образец кандидатите могат да изтеглят от официалната интернет страница на община Кърджали, раздел „Конкурси“: www.kardjali.bg/?pid=2,6&type=9
Кандидатите се запознават с длъжностната характеристика при подаване на документите.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Контрол по изпълнението на заповедта, ще изпълнявам лично.
КМЕТ НА ОБЩИНА
К Ъ Р Д Ж А Л И:_______П_________
/ЕРОЛ МЮМЮН/