ОБЯВА
Община Кърджали, в качеството си на бенефициент по ОП „Развитие на човешките ресурси“, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFPR002-2.001 «Грижа в дома», проект „Грижа в дома в община Кърджали“, Административен договор № BG05SFPR002-2.001-0089-C01 от 25.01.2023 година
ОБЯВЯВА
Прием на документи за подбор на персонал за предоставяне на услугата „Грижа в дома“ на възрастни хора, зависими от грижа с ограничения или в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания,
както следва:
1. ПСИХОЛОГ
2. ШОФЬОР
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:
1. Психолог – Срок за работа в рамките на проекта - при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър
- Специалност – „Психология”, „Клинична психология” или еквивалентна
- Добра компютърна грамотност;
- Психологическа нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността: Осъществява психологическа подкрепа и консултиране на потребителите и персонала; изследва процесите на поведение на потребителите и оценява възможностите им; изготвя индивидуалните планове на потребителите; подпомага процеса на адаптация и интеграция на потребителите чрез методи на индивидуалната работа; информира и обсъжда състоянието на потребителите с роднините и/или близките; идентифицира проблеми и помага за предотвратяването им;
Консултациите ще се извършват по домовете на потребителите.
2. Шофьори: – Срок за работа в рамките на проекта - при 8 или 4 часа заетост дневно.
- Степен на образование – средно
- Квалификация – свидетелство за управление на МПС
- Да не е лишаван по съдебен ред от правото да заеме съответната длъжност, да не е отнемано свидетелството за правоуправление на автомобил
- Умение за работа в екип;
- Да е дееспособно лице;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Мотивация за работа в екип;
- Професионален опит – предимство;
- Опит в изпълнението на сходни проекти - предимство.
Описание на длъжността: Преди излизане на път извършва преглед на МПС, проверява, горивото, охладителната течност, маслото, гумите, състоянието и работата на двигателя, скоростната кутия, кормилното управление, осветлението, спирачките, работата на арматурното табло, наличността и състоянието на инструментите и принадлежностите. По време на път следи за нормалната работа на двигателя, механизмите на трансмисията и спазва безопасността на движението. През време на престоите проверява състоянието на автомобила. Описва в пътния лист данните за извършените курсове. Отговаря за превоз на персонала в услугата – ежедневен и при необходимост; Следи за състоянието и за изправността на предоставената му техника, инструменти и материали и се грижи за тяхното
правилно използване. При възникнала необходимост за ремонт, както и при аварийна ситуация информира ръководителя на проекта. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с изпълняваната длъжност.
Необходими документи.
- Заявление до Кмета на Община Кърджали /образец/;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография /образец/;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Декларация за обработка на личните данни от кандидата /образец/;
- Декларация по чл.107а, ал.1 от КТ /образец/
- Документ удостоверяващ трудовия стаж (копие на трудова книжка);
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление, не е лишен от правото да заема длъжността, за която кандидатства, не страда от заболявания, които застрашават живота и здравето на потребителите /образец/;
Срок и място на подаване на документите
ДОКУМЕНТИТЕ ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ от 04.09.2024 г. до 10.09.2024 г. или до набиране на необходимата бройка от 09:00 часа до 16:30 часа на адрес: Общинска администрация, бул. „България” 41, етаж 6, стая № 610.
Образците на изискуемите документи могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Кърджали -www.kardjali.bg.
Телефон за информация: 0361 67 385.
Провеждане на подбора на персонал - Всички длъжности ще се заемат след проведен подбор на два етапа – първи етап - допустимост по документи, втори етап – събеседване. Класирането ще се извърши от комисия сформирана със заповед на Кмета на общината.
Крайните резултати за класиране на персонал ще се обявят на сайта на общината Кърджали - www.kardjali.bg.
ВАЖНО: ВСИЧКИ ОДОБРЕНИ КАНДИДАТИ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЯТ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
- СВИДЕТЕЛСТВО ЗА СЪДИМОСТ;
- КАРТА ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕД.