Панорамен изглед на Кърджали


Начало Обяви и съобщения
 04 Септември 2024

ОБЯВА

         Община Кърджали, в качеството си на бенефициент по ОП „Развитие на човешките ресурси“, процедура  за  предоставяне на  безвъзмездна  финансова  помощ №  BG05SFPR002-2.001  «Грижа в  дома», проект    „Грижа в дома в община  Кърджали“, Административен договор  № BG05SFPR002-2.001-0089-C01 от 25.01.2023 година 

ОБЯВЯВА

Прием  на  документи  за подбор на  персонал  за предоставяне  на услугата „Грижа в дома“ на възрастни хора, зависими от грижа   с ограничения или в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания,

както  следва:

1. ПСИХОЛОГ

2. ШОФЬОР

МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:

1. Психолог – Срок за работа  в рамките  на   проекта  - при 8 или 4 часа заетост дневно.

  • Степен на образование – висше;
  • Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър
  • Специалност – „Психология”, „Клинична психология” или еквивалентна
  • Добра компютърна грамотност;
  • Психологическа нагласа за работа с  лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
  • Да е  дееспособно лице;
  • Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
  • Професионална дисциплина и отговорност;
  • Професионален опит – предимство;
  • Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;

 

Описание на длъжността: Осъществява психологическа подкрепа и консултиране на потребителите и персонала; изследва процесите на поведение на потребителите и оценява възможностите им; изготвя индивидуалните планове на потребителите; подпомага процеса на адаптация и интеграция на потребителите чрез методи на индивидуалната работа; информира и обсъжда състоянието на потребителите с роднините и/или близките; идентифицира проблеми и помага за предотвратяването им;

Консултациите  ще се  извършват  по  домовете  на  потребителите.

 

2. Шофьори:  –  Срок за работа  в рамките  на   проекта  -  при 8 или 4  часа  заетост дневно.

  • Степен на образование –  средно
  • Квалификация – свидетелство за  управление   на  МПС
  • Да не е  лишаван  по съдебен ред от правото да заеме  съответната длъжност, да не е отнемано свидетелството за правоуправление на автомобил
  • Умение за  работа в  екип;
  • Да е дееспособно лице;
  • Професионална дисциплина и отговорност;
  • Мотивация  за  работа  в  екип;
  • Професионален опит – предимство;
  • Опит  в  изпълнението  на  сходни  проекти  -  предимство.

 

   Описание на длъжността: Преди излизане на път извършва преглед на МПС, проверява, горивото, охладителната течност, маслото, гумите, състоянието и работата на двигателя, скоростната кутия, кормилното управление, осветлението, спирачките, работата на арматурното табло, наличността и състоянието на инструментите и принадлежностите. По време на път следи за нормалната работа на двигателя, механизмите на трансмисията и спазва безопасността на движението. През време на престоите проверява състоянието на автомобила. Описва в пътния лист данните за извършените курсове. Отговаря за превоз на  персонала в услугата  – ежедневен и при необходимост; Следи за състоянието и за изправността на предоставената му техника, инструменти и материали и се грижи за тяхното

правилно използване. При възникнала необходимост за ремонт, както и при аварийна ситуация информира  ръководителя на проекта. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с изпълняваната длъжност.

 

 Необходими документи.

  • Заявление до Кмета на Община Кърджали /образец/;
  • Документ за самоличност /за справка/;
  • Автобиография /образец/;
  • Копие от диплома за завършено образование;
  • Декларация за обработка на личните данни от кандидата /образец/;
  • Декларация  по чл.107а, ал.1 от КТ  /образец/
  • Документ удостоверяващ трудовия стаж (копие на трудова книжка);
  • Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление, не е лишен от правото да заема длъжността, за която кандидатства, не страда от заболявания, които застрашават живота и здравето на потребителите /образец/; 

    Срок и място на подаване на документите

ДОКУМЕНТИТЕ ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ от  04.09.2024 г.  до 10.09.2024  г. или до набиране на необходимата бройка от 09:00 часа до 16:30 часа на адрес: Общинска администрация, бул. „България” 41,  етаж 6, стая № 610.

Образците на изискуемите документи могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Кърджали -www.kardjali.bg.

Телефон за информация: 0361 67 385.

 

   Провеждане на подбора на персонал - Всички длъжности ще се заемат след проведен подбор на два етапа – първи етап - допустимост по документи, втори етап – събеседване. Класирането ще се извърши от комисия сформирана със заповед на Кмета на общината.

Крайните резултати за класиране на персонал ще се обявят на сайта на общината Кърджали -  www.kardjali.bg.

 

ВАЖНО: ВСИЧКИ ОДОБРЕНИ КАНДИДАТИ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЯТ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:

  1. СВИДЕТЕЛСТВО  ЗА СЪДИМОСТ;
  2. КАРТА ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН  МЕДИЦИНСКИ  ПРЕГЛЕД.
ПРИЛОЖЕНИE:
Документи за кандидатстване


 Прочитания: 122 пъти


2018-2024 © Община Кърджали, Всички права запазени.Webdesign