Панорамен изглед на Кърджали


Начало Конкурси
 16 Декември 2024

ОБЯВА

            Община Кърджали със седалище и адрес: гр. 6600, гр. Кърджали, бул."България" №41 на основание чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда,  във връзка с чл. 13 ал. 2 от Правилника за устройството и дейността на Общинско предприятие „Обредни дейности“ към Община Кърджали и Заповед № 1795/16.12.2024 г. на Кмета на Община Кърджали

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за заемане на длъжността „ДИРЕКТОР” на Общинско предприятие „Обредни дейности“ към Община Кърджали.

  1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образователно квалификационна степен: „бакалавър“ или „магистър“;
  • Област на висше образование:  Социални, стопански и правни науки;
  • Професионално направление: Администрация и управление, Икономика;
  • Професионален опит: 5 години; 
  • Специфични изисквания за заемане на длъжността:
  • Да няма наложено дисциплинарно наказание „Уволнение” по Кодекса на труда, освен ако уволнението не е отменено като незаконно по съответния ред;
  • Да не е лишаван по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Познаване и прилагане на нормативните актове, касаещи длъжността.

 

  1. Кратко описание на длъжността

Области на дейност:

  • Организационна, контролна, управленска;
  • Осъществява правомощията на работодател;
  • Административно-стопанска и финансова дейност.

Основна цел на длъжността: Организира, ръководи, контролира и координира цялостната дейност на общинското предприятието, съгласно действащото законодателство, решенията на Общински съвет-Кърджали, Правилника за устройството и дейността на Общинското предприятие „Обредни дейности"  и заповедите на кмета на Община Кърджали.

  1. Начин на провеждане на конкурса:
  • Първи етап: Допускане до конкурса- комисия определена със заповед разглежда подадените документи от кандидатите за съответствие на подадените документи с изискванията за заемане на длъжността. На недопуснатите кандидати се съобщават писмено съображенията за отказа. На допуснатите кандидати се съобщава датата, часът на започване и мястото за провеждане на конкурса
  • Втори етап: Представяне и защита на Концепция за развитие на Общинско предприятие „Обредни дейности“ към Община Кърджали за 3 годишен период  /не повече от 10 страници/ и интервю, с цел оценяване на професионалната подготовка и другите качества на кандидатите, необходими за заемането на длъжността. За всеки етап от провеждането на конкурса комисията съставя протокол.

 

  1. Необходими документи за кандидатстване:
  • Заявление /по образец/;
  • Документ за самоличност (за справка);
  • Автобиография – европейски формат;
  • Документ за завършена степен на образование (копие);
  • Документи за допълнителна квалификация (при наличие);
  • Документ удостоверяващ трудовия стаж (копие на трудова книжка или служебна книжка, или друг документ, удостоверяващ професионалния опит);
  • Копие от документ, удостоверяващ компютърна грамотност (при наличие на такъв);
  • Декларация (образец №1);
  • Декларация по чл.107а, ал. 1 от Кодекса на труда (образец №2);
  • Концепция за развитие на Общинско предприятие „Обредни дейности“ към Община Кърджали за 3 годишен период  /не повече от 10 страници/. Концепцията се подава в отделно запечатан плик и при допускане до втори етап на конкурса, пликът се разпечатва и концепцията се разглежда и оценява от комисията.
  1. Място и срок за подаване на документите:
  • Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден между 8.30 часа и 17.00 часа в  информационния център на Общинска администрация - Кърджали, на адрес гр. Кърджали, бул.”България” №41.
  • Документите се подават лично или чрез пълномощник /нотариално заверено пълномощно/, по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
  • Документи за конкурса могат да се получат в стая 403 на 4 етаж в сградата на Общинска администрация – Кърджали или да се изтеглят от сайта на Община Кърджали -www.kardjali.bg.
  • Лица за контакт: г-жа Айлин Ибрям и г-жа Несрин Юсеин тел: 036167309
  • Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидата при подаване на документите.  
  • Краен срок за подаване на документи- 16.01.2025г..

 

6. Списъци на допуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат изложени на таблото за информация на първи етаж на Община Кърджали и сайта на Община Кърджали.

 

ЕРОЛ МЮМЮН

Кмет на Община Кърджали

ПРИЛОЖЕНИE:
Документи за кандидатстване


 Прочитания: 599 пъти


2018-2025 © Община Кърджали, Всички права запазени.Webdesign