ОБЯВА
Община Кърджали със седалище и адрес: гр. 6600, гр. Кърджали, бул."България" №41 на основание чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда, във връзка с чл. 13 ал. 2 от Правилника за устройството и дейността на Общинско предприятие „Обредни дейности“ към Община Кърджали и Заповед № 1795/16.12.2024 г. на Кмета на Община Кърджали
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на длъжността „ДИРЕКТОР” на Общинско предприятие „Обредни дейности“ към Община Кърджали.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно квалификационна степен: „бакалавър“ или „магистър“;
- Област на висше образование: Социални, стопански и правни науки;
- Професионално направление: Администрация и управление, Икономика;
- Професионален опит: 5 години;
- Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Да няма наложено дисциплинарно наказание „Уволнение” по Кодекса на труда, освен ако уволнението не е отменено като незаконно по съответния ред;
- Да не е лишаван по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Добра компютърна грамотност;
- Познаване и прилагане на нормативните актове, касаещи длъжността.
- Кратко описание на длъжността
Области на дейност:
- Организационна, контролна, управленска;
- Осъществява правомощията на работодател;
- Административно-стопанска и финансова дейност.
Основна цел на длъжността: Организира, ръководи, контролира и координира цялостната дейност на общинското предприятието, съгласно действащото законодателство, решенията на Общински съвет-Кърджали, Правилника за устройството и дейността на Общинското предприятие „Обредни дейности" и заповедите на кмета на Община Кърджали.
- Начин на провеждане на конкурса:
- Първи етап: Допускане до конкурса- комисия определена със заповед разглежда подадените документи от кандидатите за съответствие на подадените документи с изискванията за заемане на длъжността. На недопуснатите кандидати се съобщават писмено съображенията за отказа. На допуснатите кандидати се съобщава датата, часът на започване и мястото за провеждане на конкурса
- Втори етап: Представяне и защита на Концепция за развитие на Общинско предприятие „Обредни дейности“ към Община Кърджали за 3 годишен период /не повече от 10 страници/ и интервю, с цел оценяване на професионалната подготовка и другите качества на кандидатите, необходими за заемането на длъжността. За всеки етап от провеждането на конкурса комисията съставя протокол.
- Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление /по образец/;
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография – европейски формат;
- Документ за завършена степен на образование (копие);
- Документи за допълнителна квалификация (при наличие);
- Документ удостоверяващ трудовия стаж (копие на трудова книжка или служебна книжка, или друг документ, удостоверяващ професионалния опит);
- Копие от документ, удостоверяващ компютърна грамотност (при наличие на такъв);
- Декларация (образец №1);
- Декларация по чл.107а, ал. 1 от Кодекса на труда (образец №2);
- Концепция за развитие на Общинско предприятие „Обредни дейности“ към Община Кърджали за 3 годишен период /не повече от 10 страници/. Концепцията се подава в отделно запечатан плик и при допускане до втори етап на конкурса, пликът се разпечатва и концепцията се разглежда и оценява от комисията.
- Място и срок за подаване на документите:
- Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден между 8.30 часа и 17.00 часа в информационния център на Общинска администрация - Кърджали, на адрес гр. Кърджали, бул.”България” №41.
- Документите се подават лично или чрез пълномощник /нотариално заверено пълномощно/, по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
- Документи за конкурса могат да се получат в стая 403 на 4 етаж в сградата на Общинска администрация – Кърджали или да се изтеглят от сайта на Община Кърджали -www.kardjali.bg.
- Лица за контакт: г-жа Айлин Ибрям и г-жа Несрин Юсеин тел: 036167309
- Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидата при подаване на документите.
- Краен срок за подаване на документи- 16.01.2025г..
6. Списъци на допуснатите кандидати и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат изложени на таблото за информация на първи етаж на Община Кърджали и сайта на Община Кърджали.
ЕРОЛ МЮМЮН
Кмет на Община Кърджали